Google čím dál tím více pracuje s lokálním vyhledáváním. Zákazníci velmi často vyhledávají restaurace, hotely, instalatéry a další služby v okolí, kde se právě nacházejí. Získají tak kontakt na podnik, jehož služby potřebují okamžitě. Právě proto je lokální vyhledávání tak důležité.
Chcete do místního podniku přilákat nové zákazníky? Pak je třeba ujistit se, že jste skutečně viditelní online. Pokud totiž lidé vyhledávají podnik, který nabízí stejné služby jako vy a jsou mu zobrazeny pouze informace o vaší konkurenci, s největší pravděpodobností k vám nezavítají.
Lokální vyhledávání je možné využívat i v případě, že má váš podnik více poboček. Udržení vysokého pořadí v místním vyhledávání není snadné udržet a vyžaduje nemalé úsilí. Je také třeba mít na paměti, že osvědčené postupy, které zkrátka fungovaly, se jednou za čas mění. A právě proto je důležitý průzkum lokálního vyhledávání, který nám dá k dispozici informace k lepší optimalizaci.
Agentura MOZ nedávno zveřejnila výsledky průzkumu lokálního vyhledávání. Podíl jejich důležitosti je znázorněn na obrázku níže:
Jak zlepšit výsledky v lokálním vyhledávání?
Vylepšit postavení firmy v lokálním vyhledávání je mnohdy klíčové. Zejména jedná-li se o firmu, která poskytuje služby v konkrétním místě. Chcete-li vylepšit lokální SEO, je třeba zapracovat na následujících faktorech:
- Správné zařazení do kategorie v rámci Moje firma na Googlu
- Uvedení fyzické adresy
- Kvalita domény
- Kvalita odkazujících webů
- Kvalita webů, na které je odkazováno
- Množství odkazů
- Množství recenzí na Googlu
Zaměřit se na lokální vyhledávání se zkrátka vyplatí. Je však třeba mít na paměti, že každým rokem dochází ke změnám, které je třeba sledovat.
autor: Martina Rosenkrancová a kolektiv
zdroj:boostability.com