Pojďme probrat váš byznys
Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Přímý kontakt:
Kontakty
Kancelář v Praze:
Bulharská 996/20,
Praha 101 00
Kancelář v Brně:
SEO Consult
Veveří 476/39, PSČ
602 00 Brno
Otevírací doba:
pondělí 7–19
úterý 7–19
středa 7–19
čtvrtek 7–19
pátek 7–19
sobota Zavřeno
neděle Zavřeno
Obchodní údaje: Advertum s.r.o.
Sídlo: Veveří 476/39, PSČ
602 00 Brno
IČ: 63494477
DIČ: CZ6349447
Společnost Advertum s.r.o. je plátce DPH. Veškeré ceny na webu jsou uváděny bez DPH.
Poznejte náš tým
Zajišťuje chod firmy, navrhuje úspěšné marketingové strategie pro firmy Imos, VUT, Adidas, PPF, Nestlé atd.
V online marketingu se pohybuje přes 12 let.
Michal vystudoval vysokou školu s ekonomickým zaměřením, kde se při studiu věnoval on-line marketingu. Toto odvětví ho velmi uchvátilo a rozhodl se v něm profesně pokračovat. Momentálně se může ohlédnout za menšími, ale i velkými projekty, na kterých se úspěšně podílel. Svoji pozornost již věnoval několika e-shopům, které potřebovaly pomoci se získáváním zákazníků a navyšováním prodejů. Zároveň se však podílel i na brandových kampaních pro české banky. Michal Vám tedy může pomoci s PPC kampaněmi na Googlu, Skliku a Facebooku.
Za 5 let v marketingu jsem si prošla mnoha oblastmi od správy sociálních sítí, event marketingu, PR, přes e-mailing až po PPC. Mám zkušenosti ze státní správy, polostátních organizací, privátního sektoru a agenturního prostředí. Spolupracovala jsem jak s lead, tak s e-commerce klienty z různých vertikál – móda, zdravá strava, nábytek a těžké stroje.
Mimo marketingu je mou velkou láskou cestování po evropských městech. Pokud nejsem na cestách, tak s přáteli prozkoumávám brněnskou gastroscénu, učím se italsky nebo jsem na lekci pilates.
Marian aktivoval a rozvíjel různorodé značky po dobu 16 let, a to včetně názvu, grafiky a budování brandu. Strategickým plánem byl vždy mix mezi e-commerce a offline světem. Výběr nástrojů brandingu Marian opíral o tvrdá data. Ta vždy vyhodnotil a provedl implementaci. I když postupně začal přebírat otěže online svět, nezapomínal ani na ATL a klasický offline marketing. Ten stále velice dobře funguje pro budování značky a povědomí o ní. Za nejdůležitější v obou světech považuje kreativní a poutavý způsob propagace. Postupem času čím dál více klade důraz na digitální marketing.
Již 10 let se pohybuji v marketingu a poslední 4 roky se specializuji vyloženě na komplexní online digi svět. Dokážu vám poradit s jakýmkoli online kanálem, ať už je to SEO, PPC, sociální sítě či zbožové porovnávače.
Nevěřím na univerzální strategie. Proto se s vámi nejprve ráda pobavím o vašich cílech, cílových skupinách a konkurenci. Na základě toho vám navrhnu plán služeb, které vám pomohou stabilně růst.
Neustále se učím a snažím se sledovat momentální trendy. Díky tomu můžu klientům nabídnout inovativní a efektivní řešení, která jim pomohou uspět v onlinu.
Věřím totiž, že dobře zvolené marketingové služby mohou firmám skutečně pomoci.
Zkušenosti v oblasti online marketingu Tomáš sbíral napříč odvětvími u různě velkých klientů. Díky tomu dokáže připravit kampaně na míru jak startupům, tak velkým korporacím. Tomáš se specializuje převážně na výkonnostní PPC reklamu na Facebook, Seznam a Google. Vašim kampaním se věnuje na denní bázi a optimalizuje je tak, aby dosahovaly co nejlepších výsledků.
Vytváření kampaní se věnuje už přes 4 roky. Specializuje se na reklamy pro Google, Seznam a Facebook, a to jak pro malé společnosti zabývající se službami, tak větší klienty, které provozují svůj byznys na e-shopových platformách. Snaží se klientům vždy poskytnout ideální řešení vytvářené jim přímo na míru.
V průběhu 10 let nasbíral zkušenosti se segmenty B2C i B2B, a to se zaměřením jak na objednávky z e-shopu, tak i na poptávky. Vytvářel a spravoval PPC kampaně s milionovými rozpočty pro větší i menší firmy.
Připravuje celkový koncept kampaně včetně strategické přípravy tak, aby byla co nejefektivnější. Následně reviduje kampaň, aby odpovídala parametrům a nastaveným cílům. S Markem také budete nejvíce komunikovat, bude vás informovat o kampani, zasílat reporty a řešit veškeré vaše dotazy.
Marek navrhuje úspěšné strategie nejen pro malé e-shopy a živnostníky, ale i pro velké hráče, jako Imos, VUT, Adidas a další.Na Marka se můžete obrátit sedm dní v týdnu, odpoví vám ihned.
Petr má více než 8 let zkušeností v oblasti SEO. Pracoval již na více než 70 úspěšných projektech.
Tomáš má osm let zkušeností s optimalizací webu pro vyhledávače. Pracoval pro národní i nadnárodní korporace, ale kvalitní služby poskytuje i malým živnostníkům a firmám.
Tomáš každý den posunuje Vaši kampaň kupředu, aby nestagnovala.
Vystudoval obor aplikace výpočetní techniky v ekonomice. Jako bývalý redaktor připravuje především obsahovou náplň pro facebookové stránky klientů. Zajišťuje veškerou komunikaci s fanoušky a vymýšlení kreativních nápadů. Jirkovou specialitou jsou sociální sítě, získávání fanoušků pomocí PPC reklamy, ale i obsahový marketing pro Vaše stránky.
Jirka je v PPC profits třetím rokem a má za sebou desítky úspěšných kampaní.
Věnuje se grafickému designu, s nímž začínal v reklamní agentuře. Zkušenosti sbíral i v tiskárně a od roku 2010 tvoří také webové stránky. Na základě konzultace vám připraví popis struktury webu, v případě potřeby i praktický wireframe a navrhne vám design stránek, který bude odpovídat jak vašim představám, tak současným trendům. Specializuje se především na tvorbu stránek na platformě WordPress.
Aneta se zabývá PPC reklamou na Googlu, Seznamu a Facebooku již od vysoké školy, kde s online marketingem začínala. Zaměřuje se na online marketing nejen pro e-shopy, ale také pro lead generation weby, a to pro malé i velké klienty.
Ke klientům vždy přistupuje individuálně a navrhuje jim strategii na míru. Velké zkušenosti má také s audity. Aneta Vám poradí s reklamou na Googlu, Seznamu i Facebooku.
Ivana vystudovala obor Systémové inženýrství a informatika na VŠ v Pardubicích. V online marketingu se pohybuje přes 7 let.
Zabývá se auditem a správou PPC kampaní a zbožových srovnávačů. Je certifikovanou specialistkou Google Ads a vlastní také certifikát specialista Heureky.
Již od roku 2005 se Lucie profesionálně věnuje práci s textem, a to v různých odvětvích. Má letité zkušenosti jako copywriterka a korektorka v tištěných i online médiích a pracuje jako překladatelka z/do německého a anglického jazyka, a to zejména v technické oblasti.
Pečuje o vaše texty, zajišťuje, aby byly gramaticky i stylisticky správné a čtivé. I jediná hrubka či stylistická kostrbatost totiž mohou zkazit dojem z celého sdělení a odradit zákazníky...
Tomáš se pohybuje v marketingu již více než 10 let, z toho 5 let se soustředí na e-commerce. K jeho hlavním oborům patří PPC reklamy, které tvoří pro Google, YouTube, Seznam, Facebook či Instagram, a zaměřuje se i na zbožové srovnávače a e-mailové automatizace. Má bohaté zkušenosti s tvorbou kampaní nejen pro české klienty, ale i ty zahraniční (spolupracoval např. s klienty ze Španělska, Německa, Ruska, Norska, Finska, Rumunska aj.). Hravě si poradí s nízkorozpočtovými kampaněmi v řádech několika set korun, ale nezalekne se ani těch velkých, na které se vynakládá i půl milionu měsíčně.
On-linu se věnuji už 15 let, z toho pak více než 10 let PPC a zbožovým porovnávačům. Baví mě hledat nové cesty, jak dosáhnout úspěšné reklamní kampaně pro jakýkoliv rozpočet, PNO a byznys. Rád měřím a mám rád data, proto se nejvíce vyžívám ve výkonnostním B2C PPC pro střední a velké e-shopy, kde je spousta dat a využiji zde skriptování a automatická pravidla. Jsem dlouholetý certifikovaný specialista pro Google Ads, Analytics a Mergado (český optimalizační nástroj pro zbožové porovnávače).
Od roku 2015 pomáhá malým a středním podnikům dosáhnout lepších výsledků v bezplatném vyhledávání. Kromě optimalizace stránek pro vyhledávače má přesah i do dalších oblastí on-line marketingu, takže dokáže navrhnout komplexní řešení.
Kristýna se věnuje textům všeho druhu už od roku 2007. Připravuje PR články, články do blogu a koketuje s klíčovými slovy, která jsou důležitá pro SEO. Dbá na to, aby byl každý článek čtivý, plný důležitých informací a podpořil prodej.
Pro Karla byl online marketing dlouhou dobu koníčkem. Ve volných chvílích se vzdělával prostřednictvím nejrůznějších marketingových kurzů, až se z hobby stala hlavní pracovní náplň. Nyní se tedy věnuje práci, která ho zajímá a baví. Převážně se specializuje na výkonnostní PPC reklamu na Facebooku, Seznamu a Googlu. Ke každému klientovi přistupuje individuálně, s maximální péčí a vždy hledá ideální řešení pro dosažení nejlepších výsledků.
Za 8 let praxe v marketingu pomohl Martin k novým ziskům živnostníkům i velkým firmám. Konkrétně například advokátním kancelářím, ale i silně regulovaným společnostem v oblasti investic a financí. Mimo jiné 3 roky vedl osmičlenný team marketingových specialistů pro mezinárodní finanční instituci. Vystudoval Masarykovu univerzitu v Brně.
V online světě se pohybuji již 7 let. Vzdělávání a kurzy byli můj denní chléb, což mi umožnilo začít navrhovat weby a budovat eshopy přesně na míru potřebám klienta. Email marketing mě zaujal zvláště tím, že mi umožňuje využít veškeré dovednosti, které jsem se naučil. Dokážu se postarat o grafické zpracování, automatizace, psaní reklamních textů.
Vlastimil se věnuje správě SEO projektů, copywritingu, tvorbě PR článků a marketingových textů. Má dlouholeté zkušenosti s vytvářením obsahu pro e-shopy, magazíny a weby. Postará se o vaše SEO a napíše pro vás odborné články na nejrůznější témata od fashionu až po pneumatiky. SEO se věnuje již od roku 2001.
Marketingovým strategiím, brandingu, PPC kampaním a celkově online marketingu se intenzivně věnuji řadu let a zároveň mám marketing a branding i vystudovaný. Pracovala jsem pro mnoho značek z různých oborů, pro které jsem měla na starosti jak brandové či výkonnostní PPC kampaně, tak i celé marketingové strategie, budování brandu, obsahový marketing, newslettery, sociální sítě nebo copywriting. Rovněž jsem vedla tým PPC specialistů v reklamní agentuře a měla na starosti výsledky všech výkonnostních kampaní našich klientů. Zároveň jsem nadšená sportovkyně tělem i duší, fitness trenérka, kreativní, spolehlivý, zodpovědný a hodně open-minded člověk s dobrými strategickými a plánovacími schopnostmi, které ráda uplatňuji právě při své práci.
Klára se online marketingu začala věnovat již při studiu střední školy, kdy pomáhala spíše menším firmám a jednotlivcům. Ve svém pracovním životě si osahala jak PR, e-mail marketing, tak i SEO, u kterého zůstala. Momentálně pomáhá klientům růst ve výsledcích vyhledávání a plní tak jejich cíle v návštěvnosti.