Nové funkce v profesní síti LinkedIn

Linkedin
Profesní sociální síť LinkedIn nabízí neustále další novinky, které pomohou firmám rozvíjet jejich marketing. Co je v LinkedIN nového?

Sociálních sítí je mnoho, ale LinkedIn je jen jeden. A je unikátní. Původní záměr vytvořit špičkovou platformu pro spolupráci a navazování kontaktů se bezezbytku podařil. A dnes má tato platforma i výrazný obchodní přesah – je totiž skvělým zdrojem nových zákazníků. A neustále se zlepšuje, o čemž svědčí nově implementované funkce.      

Síť LinkedIn funguje od roku 2003. Je to profesní síť, která firmám nabízí možnost hledat nové zaměstnance, zatímco uchazečům o práci nabízí možnost hledat nové pracovní uplatnění. Jak firmy, tak uchazeči o zaměstnání zde mohou rozšiřovat své profily, prezentovat svou značku a budovat síť kontaktů.

Kromě těchto funkcí nabízí samozřejmě také možnost placené reklamy a patří mezi platformy hojně využívané v marketingových strategiích firem. Jednou z velkých výhod sítě LinkedIn jsou možnosti v oblasti cílení. V souladu s vývojem technologií a neustálými změnami v dnešním dynamickém světě prochází i LinkedIn vývojem a nabízí uživatelům průběžně nové funkce. Pojďme se podívat na čtyři z nich:

  1. Offline Conversions
  2. Document Ads
  3. Media Library
  4. Audience Insights

1. Offline Conversions

Tato funkce umožňuje propojit offline konverze sledované s využitím jiných nástrojů přímo se sítí LinkedIn. Soubory CSV lze manuálně nahrát přímo do Správce kampaní, případně je možné využít marketingového partnera LinkedIn. Mezi podporované partnery patří Adverity, HubSpot, LeadsBridge, LiveRamp a Make.                                                                                                                                

2. Document Ads

LinkedIn Documents jsou považovány za jeden z nejatraktivnějších formátů. Bývají často optimalizovány pro mobilní zařízení, ale na počítači je lze přepnout do režimu celé obrazovky, který nabízí optimální zážitek a zkušenost. Document Ads umožňují propagovat dlouhý obsah přímo do kanálů členů, kteří si mohou přečíst a stáhnout bílé knihy, případové studie a zprávy, aniž by museli opustit platformu.

3. Media Library

Nová knihovna médií LinkedIn přináší možnost snazšího vytváření reklamy, neboť představuje centrální místo pro všechny grafické prvky, videa a další vizuální prvky. Inzerenti nyní mohou vytvořit až pět reklam najednou prostřednictvím výběru obrázku nebo videa, které chtějí použít. Každý z těchto prvků se pak stane vlastní reklamou. Kromě usnadnění a urychlení práce spojené s vytvářením reklam je zde další výhoda v podobě snazší spolupráce s kolegy z týmu v rámci jednoho účtu.

4. Audience insights

Ve Správci kampaní jsou nyní k dispozici bezplatné informace o publiku, které inzerentům pomáhají zjistit, kdo je jejich publikum, o co se zajímá a jak se zapojuje do dalšího obsahu a témat.

Přehledy jsou k dispozici jak pro odpovídající, tak pro uložená publika a nabízejí souhrnné poznatky jak na základě témat a obsahu, do kterého se dané publikum zapojilo, tak na základě názvů pracovních pozic, let zkušeností, seniority, lokality, názvu společnosti, odvětví a dalších údajů. Tyto informace a poznatky lze samozřejmě využívat i k objevování nových publik.

Tím to samozřejmě nekončí

Nové digitální trendy pronikají do všech oblastí života. Ani provozovatelé profesní sítě LinkedIn nechtějí zůstat pozadu, a proto nasadili nejnovější modely umělé inteligence, které by měly uživatelům nabízet možnost nechat OpenAI GPT 4 prohledat profily a sepsat atraktivní prezentaci. LinkedIn tuto novinku vnímá jako příslib uvolnění příležitostí a pozvednutí kariéry pro uživatele. Vše je v tuto chvíli v začátcích. Síť LinkedIn zatím funkci zpřístupnila pouze prémiovým uživatelům. Další vývoj bude probíhat na základě jejich zpětné vazby. Nechme se tedy překvapit.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Co je edge SEO?

Zaměřte se na efektivní aktualizace SEO implementací změn na okraji sítě, zvýšením flexibility a rychlosti internetových stránek.
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp