Nová výzva k akci, která přivede zákazníky přímo na váš web

PPC reklama
Nový program Google Merchant Center vám nabízí další skvělou příležitost, jak dostat na vaše internetové stránky nové potenciální zákazníky.

Google Merchant Center testuje pilotní fázi „pokladna“

Tato novinka by vám mohla poskytnout další příležitost, jak přivést zákazníky na váš web. 

Tým Google Merchant Center poslal informativní e-mail obchodníkům na tento pilotní projekt, ke kterému napsal: „Nabídněte zákazníkům připraveným k nákupu možnost přistát přímo u vaší pokladny pomocí nového pilotního projektu od společnosti Google, aby vám pomohl zvýšit prodeje včetně konverzí.“ 

Chcete se také dostat do zkušebního období? Pak stačí vyplnit formulář. Až budete v pilotní fázi, zobrazí se výzva k akci „pokladna“, které je vedle odkazu „navštívit web“ v bezplatných záznamech produktů. 

Jak to funguje?

Pokud se chcete zúčastnit pilotního projektu pokladny pro svůj bezplatný záznam, stačí se přihlásit do služby Merchant Center. Dále klikněte na Nastavení a přidejte odkaz na vstupní stránku pokladny, kam se mají zákazníci dostat. 

Můžete přidat jednu šablonu dynamické adresy URL pro celou jejich značku nebo bude možné přidat jedinečný odkaz na pokladnu pro každý jednotlivý produkt ve zdroji. 

Nastavení šablony adresy URL

Jako inzerent musíte zajistit, aby šablona adresy URL, kterou chcete použít, obsahovala zástupné parametry produktových dat pro specifikaci ID produktu. To zajistí, aby se zákazníci dostali na správnou stránku pokladny. V současné chvíli je Google schopen podporovat maximálně pět parametrů v rámci šablony URL. 

Základní požadavky na parametr zástupného symbolu od Google:

  • ID – jedná se o atribut ID spojený s nabídkou. Tento atribut se nahradí atributem [id] uvedeným ve zdroji nabídky.

Volitelné požadavky na zástupný symbol 

  • Barva – jde o atribut barvy spojený s nabídkou. Tento atribut je nahrazen atributem [color] uvedeným ve zdroji nabídky.
  • Velikost – jde o atribut velikosti spojený s nabídkou. Tento atribut bude nahrazen atributem [velikost] uvedeným ve zdroji nabídky.

Jak se k tomu vyjádřil Google? 

Vyhledávač pobízí inzerenty, aby zajistili svým zákazníkům co nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Ačkoliv to není nezbytné, Google vám doporučuje zvážit: 

  • Podporu rychlého přechodu k pokladně pomocí nákupních postupů navržených pro zákazníky přicházející přímo od Googlu. 
  • Jasnou komunikaci, aby si zákazníci mohli jednoduše ověřit, od koho nakupují. A také co kupují a kolik je nákup bude stát. 

Proč nás to zajímá? 

Tato funkce může zákazníkům nabídnout komfortnější nákupní zážitek a potenciálně i zvýšit návštěvnost webových stránek značky. 

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Kristýna Franclová

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Co je edge SEO?

Zaměřte se na efektivní aktualizace SEO implementací změn na okraji sítě, zvýšením flexibility a rychlosti internetových stránek.
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp