Google Search Console experimentuje s novou funkcí nazvanou "nápady na obsah". Nápady na obsah poskytují tvůrci obsahu, vydavateli, SEO specialistovi, webmasterovi atd. tipy a rady, o jakých nových tématech může na svém webu psát.
Experimentální funkce
Tato funkce není zatím v Search Console v provozu. Vypadá to hodně podobně jako Google Question Hub, (Centrum otázek) který byl spuštěn v USA zhruba před dvěma lety.
Nabízí vám nápady na témata, o kterých můžete psát a publikovat je na svých webových stránkách.
Co je Question Hub?
Google říká: "Question Hub je nástroj, který umožňuje tvůrcům vytvářet bohatší obsah s využitím nezodpovězených otázek. Question Hub shromažďuje tyto nezodpovězené otázky uživatelů a zpřístupňuje je blogerům, spisovatelům a tvůrcům obsahu, jako jste vy."
Je to v podstatě způsob, jak Google umožňuje vyhledávačům sdělit, že poskytnuté výsledky vyhledávání neodpovídají na dotaz. Google pak tyto dotazy přebírá a předává je vydavatelům, kteří na oplátku mohou vytvářet obsah, který na dotaz odpovídá.
Nápady na obsah se zdají být podobné.
Proč je obsah důležitý pro SEO?
Obsah je nezbytnou součástí SEO strategie, která přináší organický provoz na vaše webové stránky a zvyšuje viditelnost ve vyhledávačích. Avšak, jednou z výzev, kterou se webmasteři často potýkají, je jak získat nové nápady na obsahové texty. Hledání inspirace může být obtížné, zejména pokud se snažíte udržet si svou webstránku aktuální a relevantní.
Proč nás to zajímá
Vytváření nápadů na obsah může být pro autory někdy problém, což může tvůrcům obsahu v tomto procesu pomoci. Zároveň tím Google získá více obsahu, který může procházet, indexovat a potenciálně řadit do výsledků vyhledávání. Zkontrolujte svou konzolu pro vyhledávání, možná tuto funkci má, pokud ne, jděte si do té doby hrát s Centrem otázek.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com