CRO

Chatboti a vyskakovací okna jsou skvělým zdrojem konverzí

Přivést návštěvníky na váš web není jednoduché a není to ani levné. Abyste získali návštěvnost, musíte platit za PPC, SEO nebo za reklamu na sociálních sítích. To vše stojí peníze nebo čas, většinou však obojí. Přesto však existují způsoby, jak z vašeho rozpočtu na reklamu můžete získat mnohem více.
Přečíst článek

Tipy pro efektivní CRO

Hledáte stále způsoby, jak zlepšit míru konverze? Pracujete na PPC reklamě i na SEO, ale stále nejste spokojeni s výsledky? Pak jistě oceníte další tipy pro CRO neboli optimalizace míry konverze!
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp