Získejte více zákazníků díky dynamickým reklamám na LinkedInu

LinkedIn je nejlepší platforma pro B2B reklamu
Dynamické reklamy na LinkedInu vám umožní efektivně oslovit B2B publikum, které má rozhodovací pravomoc a je u něj pravděpodobnější, že s vámi uzavře obchod.

Pokud se často pohybujete na sociálních sítích, pravděpodobně jste si někdy všimli, že spousta reklam si je navzájem velmi podobná a neustále se opakují. Tvůrci reklam kopírují jeden druhého, takže většina reklam vypadá, jako by je navrhoval jeden člověk. Určitě však nejste jediní, kdo si tohoto jevu všimnul. Je více než pravděpodobné, že vaše cílová skupina má úplně stejný pocit. U lidí zaplavovaných stále větším množstvím podobných reklam se po čase vyvine tzv. „reklamní slepota“ – začnou reklamy ignorovat. Vzhledem k tomu, že konkurence v PPC reklamě na sociálních sítích je na historicky nejvyšší úrovni, je velmi pravděpodobné, že vaše publikum bude dál scrollovat, aniž by se na vaši reklamu vůbec podívalo. Jak to ale zařídit, aby vaše PPC reklamy v záplavě ostatních vynikly? Odpověď je jednoduchá – dynamické reklamy LinkedIn.

LinkedIn je nejlepší platforma pro B2B reklamu

Pro firmy zaměřené na B2B segment, které chtějí získat nové potenciální zákazníky, je LinkedIn nejlepší platformou, která je o 277 % účinnější při generování potenciálních zákazníků než Facebook a Twitter. B2B marketéři získávají z LinkedIn 80 % svých potenciálních zákazníků. PPC reklamy na LinkedInu totiž nabízejí stovky charakteristik, na které lze cílit, a vzhledem k tomu, že většina uživatelů LinkedInu jsou vlivní lidé na vyšší úrovni a na rozhodovacích pozicích, existuje spousta způsobů, jak s pomocí vaší dynamické reklamy zajistit, abyste oslovili správné publikum.

Dynamické reklamy na LinkedInu

Dynamické reklamy LinkedIn jsou více personalizované než standardní reklamy s jedním obrázkem nebo dokonce videoreklamy. Oslovují člena LinkedIn sítě jménem a obsahují jeho profilovou fotografii nebo název společnosti, aby tak zajistily personalizovanější zážitek. Uživatel vidí, že reklama cíleně oslovuje právě jej, což zajistí, že se hned od začátku bude s vámi cítit mnohem více propojen.

Uživatel na počítači uvidí dynamickou reklamu nikoli mezi všemi reklamami v rámci jeho kanálu, ale na pravé straně obrazovky, kde mnohem lépe upoutá jeho pozornost. 

Dynamické reklamy na LinkedInu můžete různě přizpůsobit, aby odpovídaly co nejlépe vašim cílům, například budovaly povědomí o značce, zvyšovaly návštěvnost a přeměňovaly oslovené lidi v potenciální zákazníky tím, že budou prezentovat vaše produkty, služby, události a podobně.

Dynamické formáty reklam

Dynamické reklamy mají dva hlavní formáty, které se obvykle používají pro B2B klienty: Follower Ads a reklamy Spotlight. Lze je použít napříč vaším marketingovým trychtýřem, abyste se dokázali lépe spojit s vaším cílovým publikem v různých fázích jeho uživatelské cesty.

V horní fázi trychtýře můžete použít Follower Ads k budování povědomí o značce a zlepšení zapojení, které pomůže nasměrovat členy vašeho cílového publika a udělat z nich aktivní followery vaší firemní stránky. U potenciálních zákazníků ve střední a spodní části trychtýře můžete použít formát Spotlight Ads, který lze použít ke zvýšení konverzí.

Tipy pro dynamické reklamy v síti LinkedIn

Abyste upoutali pozornost svého publika a vytvořili mu reklamu přímo na míru, nezapomeňte povolit, aby se v reklamě zobrazovala profilová fotografie adresáta. Vyberte také makra, aby se v textu inzerátu objevilo jméno konkrétního člověka nebo společnosti. Makra umožňují dynamicky generovat obsah reklamy, který je přizpůsoben na míru každému členu cílové skupiny. Například při použití maker jako %FIRSTNAME% nebo %LASTNAME% se v textu inzerátu zobrazí personalizované jméno a příjmení.

Osvědčené postupy pro dynamické reklamy v síti LinkedIn

Mezi osvědčené postupy patří vždy uvést v reklamě jasnou výzvu k akci, aby vaše publikum vědělo, jak má ve svém zájmu jednat, a aby přesně vědělo, kam jej kliknutí na reklamu přivede. Možnosti výzvy k akci v dynamické reklamě jsou následující: Stáhnout, Zobrazit nabídku, Dozvědět se více, Zaregistrovat se, Přihlásit se, Připojit se, Zúčastnit se a Požádat o ukázku.

U Follower Ads nezapomeňte vyloučit vaše  stávající followery ze zobrazení reklamy, abyste zajistili, že se vaše PPC reklama bude zobrazovat pouze lidem, kteří vás zatím nesledují. U Spotlight Ads buďte v hlavním titulku a textu inzerátu co nejvíce popisní, protože to pomůže vašemu publiku lépe pochopit vaše sdělení.

Osvědčené postupy pro dynamické reklamy v síti LinkedIn

Testujte a optimalizujte své dynamické reklamy na LinkedInu

Na tento krok rozhodně nezapomeňte! I když je každé publikum jiné, pro každé z nich lze provést optimalizaci, která umožní ještě přesnější cílení a nabídku takového obsahu, který cílová skupina hledá, a zajistí vám tak trvalé zvýšení výkonu vašich dynamických PPC reklam.

V každé dynamické reklamě, která se vašemu publiku zobrazuje, můžete upravit znění titulku a popisu reklamy. Můžete změnit typ obrázku nebo fráze, které do reklamy zahrnete. Můžete také vyzkoušet použití různých obrázků, například loga společnosti, vlastní ikony nebo fotografie, a optimalizovat podle toho, který obrázek nebo text má u vašeho publika nejlepší ohlas.

Dalším způsobem optimalizace je testování rozložení obrázků v inzerátu. Můžete zvolit automatické umístění profilové fotografie adresáta do inzerátu, abyste reklamě dodali osobní nádech a podpořili vyšší zapojení, nebo můžete zvolit vlastní obrázek na pozadí, což je větší obrázek na pozadí inzerátu místo profilové fotografie. Použití této možnosti sice deaktivuje možnost automatického vložení profilového obrázku, nicméně tak můžete více projevit značku vaší společnosti.

Pomozte své firmě vyniknout mezi ostatními

Až budete příště procházet některou ze sociálních sítí, všimněte si, jak jsou si reklamy navzájem podobné a možná se rozhodnete, že je na čase vyzkoušet dynamické reklamy LinkedIn. Je možné, že právě to bude ten rozdíl, který vaše společnost potřebuje, aby vynikla před konkurencí.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Co je edge SEO?

Zaměřte se na efektivní aktualizace SEO implementací změn na okraji sítě, zvýšením flexibility a rychlosti internetových stránek.
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp