Triky B2B influencer marketingu

Influencer marketing
Influencer marketing je rozhodně účinný pro zvýšení povědomí a budování důvěryhodnosti značky, jeho přínosy tím však ani zdaleka nekončí.

Jaké další překvapivé přínosy mohou B2B marketéři díky chytrému influencer marketingu získat? Influencer marketing může vaší značce přivést potenciální zákazníky, a to i bez toho, aby influencer podporoval vaše řešení nebo prezentoval vaši prodejní nabídku. Chcete-li efektivně využívat obsah od influencerů pro získávání nových zákazníků, nevytvářejte kvalitní informační obsah, který poté uzavřete do sekce pouze pro registrované. U influencerů bude méně pravděpodobné, že budou obsah v neveřejné sekci rozšiřovat, protože svým sledujícím přidělávají práci s registrací. Místo toho nechte svůj ústřední informační produkt zdarma a za v klientské sekci nabídněte přidanou hodnotu. Může to být PDF ke stažení, kontrolní seznam, šablona nebo dokonce podrobnější obsah zaměřený na konkrétní vertikálu. Tento způsob influencer marketingu zvýší váš konverzní poměr (CRO) a celkově zvýší úspěch vaší strategie.

Influencer marketing zlepšuje vztahy se zákazníky

Influencer marketing může vaší značce přivést více zákazníků. Kromě toho může pomoci posílit vaše vztahy se stávajícími zákazníky. Vaši zákazníci možná nemají statisíce sledujících na sociálních sítích, ale mají neocenitelné praktické zkušenosti. Jejich zapojení do obsahu pro influencery pomáhá obohatit obsah, zvyšuje vaši důvěryhodnost a přispívá k jejich úspěchu.

Podpora vedoucích pracovníků a zaměstnanců

Vaši zaměstnanci a vedoucí pracovníci mohou díky tomu, že se objeví ve vašem influencerském obsahu, také získat podporu. Vedoucím pracovníkům to pomáhá budovat jejich vůdčí postavení a důvěryhodnost v oboru, což jsou přímé přínosy pro jejich kariéru, které lze přímo připsat influencer marketingu.

Vystupování zaměstnanců v obsahu přináší více praktických zkušeností, pomáhá polidštit vaši značku, propagovat firemní kulturu a dává zaměstnancům pocit, že jsou přijímáni a oceňováni.

Budování komunity

Když už mluvíme o budování vztahů, můžete pomocí průběžných influencerských programů vytvořit komunitu influencerů. Influencery můžete představit sobě navzájem, svým nejcennějším zákazníkům a dokonce i vedoucím pracovníkům vaší značky. Dejte jim prostor, aby si mohli navzájem předávat nápady, a nabídněte jim příležitosti k osobnímu setkání nebo videohovorům.

Komunita influencerů je přínosem pro všechny zúčastněné:

  • Přispívá k celkovému úspěchu.
  • Influenceři mají možnost navazovat kontakty a brainstormovat s dalšími lídry v oboru.
  • Vedoucí pracovníci se mohou zapojit do konverzace a budovat si vlastní důvěryhodnost a vliv
  • Všechny tyto konverzace mohou generovat další skvělý obsah, který bude pohánět váš další přínos

Je čas zvýšit úroveň vašeho vlivu na B2B trhu

Influencer marketing pro B2B je na vzestupu. Třiasedmdesát procent našich respondentů hlásí nárůst zájmu za poslední rok, přičemž 80 % uvedlo, že očekává, že zájem poroste i v příštím roce a dále.

Je načase, aby B2B marketéři přistupovali k influencer marketingu s větší strategií, větší disciplínou a věnovali mu trvalé úsilí. Zkušenosti ukazují, propagační programy se  zdokumentovanou strategií mají větší šanci na úspěch než jednorázové kampaně. Nyní tohoto úspěchu můžete dosáhnout i vy.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp