Rozhodli jste se investovat do placené reklamy? Pak je pro vás velmi důležitá vstupní stránka, na které si přejete, aby uživatelé provedli konverzi. Máme pro vás několik tipů, jak ji otestovat a vylepšit.
Správné texty tlačítek s výzvou k akci
Někdy i malá změna může způsobit velké rozdíly ve výsledcích vaší kampaně. Zkuste například dva různé texty tlačítka s výzvou k akci a pozorujte, u které varianty dochází k vyššímu počtu konverzí. Pokud je například vaším konverzním cílem vyplnění formuláře, bude pravděpodobně mnohem lépe fungovat text „získat cenovou nabídku“ než text „Získat informace o cenách“. U první varianty totiž uživatelé očekávají, že budou muset zanechat svůj kontakt a firma s nimi bude dále komunikovat. V druhém případě počítají spíše s tím, že budou rovnou přesměrováni na stránku, kde budou zobrazeny ceny.
Zkuste vypnout carousel
Carousel je možná moderním prvkem, který dnes chybí na málokterém webu. Pokud jsou však v jednotlivých slidech obsažené důležité informace a uživatel si je nestihne přečíst, jsou pak pro něj spíše matoucí. Pokud chcete mít na vašem webu carousel, volte raději spíše obrázky s velmi krátkým textem.
Různé stránky pro různé publikum
Nabízí vaše společnost různé druhy zboží či služeb? Jste například softwarová firma, ale zároveň pronajímáte nemovitosti? Pak je nutné vytvořit dvě různé vstupní stránky. Protože každé publikum má jiné zájmy a mluví jiným jazykem.
Otestujte krátké versus dlouhé formuláře
Uživatelé mnohdy nedokončí registraci proto, že vyplnění formuláře na webu je příliš zdlouhavé. Otestujte proto jak delší, tak kratší variantu a pozorujte, ve kterém případě stránka generuje více konverzí. A pamatujte na to, že jednoduchá a přehledná stránka dá uživateli mnohem více, než web přeplněný textem.
autor: Martina Rosenkrancová a kolektiv
zdroj: wordstream.com, marketingland.com, hubspot.com