Rozšířené možnosti v Mapách Google mohou hotelům a dalším ubytovacím zařízením velmi pomoci s propagací jejich zařízení pomocí online marketingu. Naopak cestovní kanceláře budou opět v situaci o něco složitější. Společnost Google v první polovině roku 2022 oznámila, že rozšiřuje své bezplatné odkazy na rezervaci hotelů tak, aby se zobrazovaly ve vyhledávání a v Mapách Google. Společnost také přidává možnosti vytváření přehledů, podporu pro ceny hotelů ve firemních profilech Google a zavádí místní příspěvky také do hotelů.
Odkazy na bezplatné rezervace hotelů se rozbalí přímo ve vyhledávání a v Mapách Google. Již v březnu 2021 začal Google nabízet bezplatné záznamy v rámci vyhledávání hotelů na Googlu. Nyní navíc společnost přidává podporu pro bezplatné odkazy na rezervaci hotelů na stránce s výsledky vyhledávání a v Mapách Google. Když uživatel klikne na tyto odkazy, bude přesměrován na stránky hotelu (nebo online cestovní platformy), kde může dokončit rezervaci.
Přehledy pro majitele hotelů
Manažeři hotelů také mohou vidět, kolik lidí kliklo na jejich bezplatné rezervační odkazy, a to prostřednictvím nového přehledu v Hotel Center. Společnost také plánuje rozšířit v nadcházejících týdnech přehledy o zobrazení a hodnotu rezervací.
Ceny hotelů ve firemních profilech Google
Od dubna mohou jednotlivé hotely, které splňují požadavky na způsobilost, ručně přidat své sazby do svého firemního profilu Google, aby mohly být součástí bezplatných odkazů na rezervaci hotelů. Manažeři hotelů se zájmem o tuto funkci mohou vyplnit tento formulář a dozvědět se více.
Místní příspěvky
Vlastníkům hotelů byla zpřístupněna funkce místních příspěvků pro firemní profily Google. Mohou používat místní příspěvky například k tomu, aby informovali zákazníky o změnách souvisejících s onemocněním COVID-19, sdíleli popisy speciálních služeb, které jsou jedinečné pro jejich hotel, nebo přidávali média, jako jsou obrázky a videa.
Přehledy
Funkce přehledů může manažerům hotelů pomoci získat lepší představu o tom, kolik rezervací jim bezplatné záznamy Google přinášejí. Informace o zobrazení a hodnotě rezervace dodají těmto údajům více kontextu. Integrace s firemním profilem Google pak může manažerům hotelů pomoci získat bezplatné záznamy o rezervacích, aniž by museli procházet složitými požadavky.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com