Nové vlastnosti variant produktů
Google přichází se třemi novými vlastnostmi pro podporu rozličných variant produktů v e-shopech:
hasVariant: Umožňuje vnořit konkrétní variantu produktu pod její nadřazený produkt/variantu v rámci skupiny produktů.
varyBy: Umožňuje vypsat vlastnost, které identifikují jednotlivé varianty produktu.
productGroupID: Jde o identifikační číslo (ID produktu) nebo tzv. rodičovské sku skupiny produktů, která může obsahovat jednotlivé varianty.
Součástí dokumentace ke strukturovaným datům je nově také varianta isVariantOf a Google začal více podporovat varianty produktů s odlišnými adresami URL.
Podpora ověřování dat
Google aktualizoval svůj nástroj Google Search Console tak, aby podporoval ověřování a zpracování chyb spojených s novými strukturovanými daty, včetně variant produktů. Díky tomu můžete lépe monitorovat a vyhodnocovat výsledky internetových obchodů.
Google přišel navíc s vysvětlením, jak se od sebe liší varianty vrácení FreeReturn a ReturnShippingFees jako hodnota poplatku za vrácení produktu v dokumentaci strukturovaných dat produktů. Na základě toho mohou provozovatelé e-shopu lépe pochopit, jak efektivně nastavit politiku vrácení zboží.
Aktualizace, která pomůže e-shopům s velkým množstvím variant
Jestliže jste internetovým obchodem, který prodává velké množství produktů s velkým množstvím variant, tedy například v různých barvách, velikostech, tvarech, vzorech nebo materiálech, pak jsou tyto aktualizace mířeny přímo na vás. Využijte proto novou dokumentaci Google a pokuste si z ní odnést co nejvíce pro vaše podnikání.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Gabriela Soukupová
Foto zdroj: pixabay.com