Možnosti firemního profilu na Googlu

recyklace
Vyzkoušejte nový atribut recyklace pro váš firemní profil na Googlu. Pomůže vám odlišit se od konkurence v místních výsledcích Google.

Google přišel s novým atributem, který rozhodně doporučujeme vyzkoušet! Jedná se o nový štítek s atributem recyklace, který si můžete přidat do svého firemního profilu Google. Tento atribut můžete použít pro zvýraznění toho, zda vaše firma nabízí svým zákazníkům recyklační služby. Google uvádí, že díky tomuto atributu pomůžete lidem najít recyklační místa v okolí ve Vyhledávání na Mapách. Optimalizace firemního profilu na Googlu je velmi důležitá. Má totiž vliv na vaše lokální SEO.

Jak to vypadá

Příklady toho můžete vidět ve volné přírodě. Možná už se vám někdy při procházce lesem stalo, že jste našli vyhozenou starou baterii, a tak jste zapřemýšleli nad tím, kde se ve vašem okolí nachází místo pro její odevzdání k recyklaci. A podobných příkladů byste určitě našli více, zaměřených například na recyklaci elektrospotřebičů, pneumatik či starého nábytku – ani ty totiž nejsou v přírodě výjimkou.

Jak to přidáte

Tento atribut přidáte do svého profilu místní firmy tak, že se přihlásíte do svého účtu na Google, kliknete na „Kartu informací“ a poté vyberete „Atributy“. Najděte a vyberte atribut „Recyklace“. Následně jej vyberte a uložte do svého profilu. Pokud atribut nevidíte, znamená to, že kategorie vaší firmy ji pro vaše firemní zaměření nepodporuje.

Poznámka:

Některé atributy jsou jen ve vybraných zemích, oblastech nebo pro určité kategorie firem. V závislosti na typu firmy můžete třeba najít možnosti atributů pro přijatelné typy plateb, možnosti dostupnosti nebo zda je firma přátelská k LGBTQ+. Názvy atributů se mohou časem měnit, aby lépe odpovídaly způsobům, jakými lidé vyhledávají firmy.

Proč nás to zajímá?

Každá ikonka nebo štítek, který si můžete přidat do svých záznamů ve vyhledávání Google, vám pomůže zvýšit přízeň vašich zákazníků, zlepšit celkovou míru prokliku a zvýšit návštěvnost a potenciálně i tržby vaší firmy. Nezapomeňte do svého místního zápisu přidat všechny důležité atributy, abyste tyto ikonky a štítky získali ve svých místních zápisech v Mapách Google a ve Vyhledávání Google.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Co je edge SEO?

Zaměřte se na efektivní aktualizace SEO implementací změn na okraji sítě, zvýšením flexibility a rychlosti internetových stránek.
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp