Správa profilu bude mnohem jednodušší než dříve. Po zadání vašeho obchodního názvu do pole vyhledávání na Googlu nebo v Mapách Google získáte výsledek jako obvykle. Nyní však můžete upravovat svůj firemní profil, odpovídat na zprávy zákazníků, spouštět propagační akce a další. Zároveň můžete rovnou nárokovat a ověřit vlastnictví firmy.
Více funkcí na jednom místě usnadňuje menším podnikům správu. Jakmile bude váš profil ověřen, můžete upravit informace o své firmě včetně adresy, otevírací doby prodejny, fotek a dalších, a to přímo z vyhledávání nebo z map. Úpravu otevírací doby, přidání fotky nebo aktualizaci tak provedete přímo na stránce vyhledávání. Pro lokální SEO je to velmi užitečné.
►Google se také nechal slyšet, že v roce 2022 ukončí provoz aplikace Moje Firma na Googlu. Úpravy tedy budou nově prováděny z map a vyhledávání, jak již zmiňujeme výše.
Zvýšení množství interakcí
Nyní budete moci využít interakce se zákazníky ve vyhledávání a v Mapách na maximum. Pokud například vaše telefonní hovory budou pocházet z Googlu, budou zobrazeny v historii hovorů. Kromě toho si můžete prohlédnout analýzy výkonu příchozích hovorů, abyste mohli lépe optimalizovat zapojení zákazníků. Tato funkce je však momentálně dostupná v USA a v Kanadě.
Možnost chatu se zákazníky
Další velmi užitečnou funkcí je možnosti čtení zpráv. Google minulý rok přidal možnost chatu se zákazníky přímo v rámci Google Maps. Jako vlastník malé firmy tak nyní můžete odpovídat na zprávy přímo ze svého firemního profilu ve Vyhledávání. Google také v rámci chatu přidal zobrazení potvrzení o přečtení, abyste vy i vaši zákazníci věděli, zda byly zprávy přečteny.
Pointy od Googlu
Nový filtr „skladem“ ve Vyhledávání umožní vašim zákazníkům zobrazit váš inventář. Pro zobrazování produktů doporučujeme registraci do služby Pointy od Googlu v rámci vašeho firemního profilu ve Vyhledávání.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com