Instagram přichází s novinkami v rámci reklam. Inzerenti se nyní dočkají dvou nových reklamních produktů, které jim mohou pomoci zviditelnit své podnikání – připomenutí reklamy (reminder ads) a reklamy ve výsledcích vyhledávání.
Připomenací reklamy (reminder ads)
Instagram nově nabízí i možnost reklam s připomenutím, které umožňují zvýšit povědomí o značce, službě či produktu a vyvolat potřebu koupě.
Nejlépe je možné tento typ reklam představit na příkladu události. Inzerent naplánuje událost a vytvoří z ní reklamu, u které si poté uživatel může nechat zaslat připomenutí, a tak mu událost neuteče.
Uživatel si může vybrat tak bude dostávat připomenutí. Instagram ho následně upozorní třikrát, a to jeden den předem, 15 minut předem a v přesný čas události.
Reklamy ve výsledcích vyhledávání
Druhou novinkou, kterou Instagram prozatím testuje, jsou PPC reklamy ve výsledcích vyhledávání. Díky této funkci bude jednodušší oslovit uživatele, kteří aktivně hledají firmy produkty a obsah. Reklamy se budou zobrazovat ve zdroji, kteří mohou uživatelé posouvat, když klepnout na příspěvek z výsledků vyhledávání.
Shrnutí
Díky novým reklamním možnostem bude jednodušší zviditelnit firmy na Instagramu a oslovit širší publikum a potencionální zákazníky. Připomenutí reklamy i reklamy ve výsledcích vyhledávání mohou zvýšit povědomí o značce, návštěvnost akcí nebo propagaci nových produktů a služeb, díky čemuž mohou inzerenti lépe využívat reklamní kampaně.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Gabriela Soukupová
Foto zdroj: pixabay.com