Trápí vás nízká návštěvnost vašich webových stránek? Myslíte si dokonce, že o vašem webu skoro nikdo neví? Pak je na čase začít pracovat na SEO strategii.
Jaké SEO techniky fungují nejlépe? Na co byste se měli zaměřit, aby byl váš web vidět ve výsledcích vyhledávání?
Zkontrolujte online záznamy o vás
Ujistěte se, že o vás existují záznamy například v Moje firma na Googlu, v různých recenzích atd. Tyto záznamy vám mohou pomoci zviditelnit váš web při lokálním vyhledávání.
Příspěvky na blogu
Blogování je jednou z nejúčinnějších marketingových taktik. Ideálně byste měli přidávat příspěvky na blog 2x až 3x týdně. Blog vám dává možnost zahrnout do článků spoustu relevantních klíčových slov, která uživatelé zadávají do vyhledávačů, jako jsou Google, Seznam a další.
Čím více relevantních klíčových slov se na vašem webu objeví, tím je vyšší šance, že ho někdo navštíví a přečte si váš obsah. Stále však dbejte na to, aby byl obsah atraktivní nejen pro vyhledávače, ale také pro uživatele. Pište proto zajímavé texty, používejte nadpisy, tučná slova atd.
Zaregistrujte se v diskuzních fórech
Buďte aktivní v diskuzních fórech, která se týkají vašeho businessu. Komentáře naczázející se pouze na vašem blogu nestačí. Zaregistrujte se do navštěvovaných diskuzních fór, která souvisí s vaším oborem podnikání.
Publikujte videa
Myslíte si, že Google je jediný vyhledávač, na který je třeba se soustředit? Věděli jste, že druhým největším vyhledávačem na světě je YouTube? Je čas, aby videa byla součástí vašeho obsahu. Můžete v nich představovat své produkty, natáčet videa z firemních akcí, rozhovory se zaměstnanci a mnohem více. Chcete-li dosáhnout nejlepších výsledků, snažte se, aby videa nebyla delší než 3 minuty.
Najměte si SEO agenturu
Dostat se na přední pozice ve výsledcích vyhledávání je pro většinu firem obrovskou výzvou. Pokud s optimalizací webu pro vyhledávače nemáte žádné zkušenosti, doporučujeme vám najmout si profesionální SEO agenturu, která ví, jaké taktiky fungují nejlépe. Specialisté z agentur mají potřebné technické znalosti, umí psát poutavé texty, zvýšit návštěvnost vašeho webu ze sociálních sítí atd.
Autor: Martina Rosenkrancová a kolektiv
Zdroj/foto: pixabay.com, searchenginemarketing.com, searchengineguide.com