Google Nákupy
Co jsou to Google Nákupy? Jedná se o typ produktové reklamy, která umožňuje na stránce Google zobrazit konkrétní produkty včetně obrázků, názvů a cen. Tyto reklamy si mohou nastavit pouze e-shopy. Podmínkou je funkční feed, ze kterého systém Google Ads získává data k jednotlivým produktům.
Reklama na Seznamu neboli PPC reklama v Skliku je velmi důležitou součástí online strategie. Uživatelé na Seznamu jsou typičtí tím, že většinou neporovnávají velké množství produktů a ve většině případů rychleji nakoupí. I z tohoto důvodu mají reklamy na Seznamu vyšší konverzní poměr než reklamy v Google Ads.
Uvádí se, že Seznam už zaujímá pouze cca 25 % trhu. Nicméně, 25 % stále není málo, a proto inzerce v rámci platformy Sklik stále stojí za úvahu. Zkrátka, Seznam je stále skvělým místem pro inzerci. Sklik je online marketingový nástroj, který slouží k placené propagaci na Seznamu a jeho partnerských webech. Na Seznam chodí denně více než 2 miliony uživatelů, a to stále stojí za to. Svěřte kampaně na Seznamu nám. Náš tým zkušených odborníků pro vás navrhne ideální typy kampaní, které odpovídají přímo vašemu oboru podnikání. Výsledky kampaní pravidelně monitorujeme a na denní bázi se věnujeme optimalizaci.
Proč pro PPC reklamu v Google Nákupech zvolit SEO Consult?
- Náš tým PPC specialistů se PPC kampaním věnuje již řadu let.
- Reklamní účty vlastníte vy a máte k nim neustále přístup.
- Čerpání vašeho rozpočtu máme 100% pod kontrolou.
- Máte-li už ve vašem účtu běžící kampaně, které ale nepřinášejí požadované výsledky, rádi pro vás zpracujeme PPC audit.
Jak to probíhá
- Vaše PPC reklamy v Nákupech Google spustíme do 5 pracovních dnů.
- Pravidelně vám budeme zasílat přehledné reporty.
- Perfektně známe postupy, které na Seznamu fungují.
- Pracujeme s tvrdými daty. Neustále monitorujeme efektivitu jednotlivých kampaní, sestav, reklam, klíčových slov, publik atd. a kampaně optimalizujeme tak, abychom vám přinesli co nejvíce tržeb za co nejnižší investice.
Jak fungují kampaně pro Google Nákupy?
Reklamy pro Google Nákupy neboli PLA (=Product Listing Ads) jsou uživatelům typicky zobrazovány na základě shody s vyhledávacím dotazem a informacemi, které jsou obsaženy v XML feedu. Vzhledem k tomu, že všechna data, která jsou v rámci reklamy zobrazována, získává systém z XML feedu, bez tohoto feedu ze v PLA kampaních neobejdeme.
PLA kampaně bývají nejvýkonnějším typem PPC kampaně pro e-shopy. Důvodů je hned několik. Reklamy jsou typicky zobrazovány nad organickými výsledky ve vyhledávání, nebo vpravo od organických výsledků. Kombinace obrázku, ceny a názvu produktu dodávají reklamě na atraktivitě. Uživatel vidí, jak produkt vypadá a nechybí důležitá informace o ceně.
Velkou výhodou PLA kampaní je také fakt, že jsou do kampaní bez problémů zahrnuty produkty napříč celým e-shopem.
Jak postupujeme při nastavení a správě PLA kampaní?
Nejprve vám (pokud ještě nemáte) založíme vlastní Google Ads účet a provedeme registraci do služby Google Merchant Center. Pomůžeme také s ověřením vlastnictví domény(pošleme pokyny pro vložení konkrétního kódu na web).
Zkontrolujeme veškerá potřebná nastavení a v případě potřeby pro vás nastavíme Google Analytics.
Neustále pracujeme na optimalizaci kampaní tak, aby se Vám co nejvíce vyplatily. Pracujeme s rozdělením do více kampaní či sestav, s biddováním u zboží, které funguje atd.
Náš tým specialistů pro vás nasadí nákupní kampaně v Google Ads i na Skliku, dynamické kampaně ve vyhledávání, nativní reklamy, videoreklamy i bannery v obsahové síti.
Ceník
Naše služby i ceny jsou individuální a na míru. Pro přesnější cenovou nabídku se nám ozvěte.
Co o nás říkají klienti?
Perfektní služby, jsme spokojeni jak s přístupem, tak i s prací. Na internetu jsme vidět více jak kdy předtím. Děkuji za dosavadní spolupráci a těším se na další.