Buchara - případová studie

Naším cílem zde byla optimalizace webu firmy Buchara.cz pro vyhledávače za účelem přivedení solventních zákazníků se zájmem o koupi luxusních perských koberců. Web Buchara.cz jsme optimalizovali s použitím pokročilých SEO taktik, abychom přivedli z organické návštěvnosti zákazníky, kteří hledají klíčová slova související s nákupem moderních i starožitných perských koberců.
Po pečlivé analýze klíčových slov jsme důkladně upravili onpage faktory na webu, vytvořili jsme hodnotný obsah související s tématem perských koberců a zajistili jsme mnoho autoritativních odkazů z tematických stránek. Díky SEO se zvýšila návštěvnost webu Buchara.cz již po 6 měsících o 87 % a po roce dokonce o 183 %.

 

Buchara
Buchara

 

Zobrazit všechny studie

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp
Brno
Praha

Pojďme probrat váš byznys

Napište nám a my se vám obratem ozveme.

PPF
Dr. Oetker
VUT
Adidas
Nestlé
TÜV SÜD
SUEZ
Skrivanek
UNIS
Roche

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů