Novinky v reklamě TikTok InFeed

PPC reklama
V rámci služby TikTok "For Your Page" přibyla hrstka nových interaktivních doplňků, které pomohou inzerentům s kreativnějšími reklamami InFeed Ads.

Standardní reklamní formát TikToku, In-Feed, umožňuje vložit PPC videoreklamu, která se automaticky přehraje v uživatelově kanálu For You. Nyní v rámci služby TikTok "For Your Page" přibyla hrstka nových interaktivních doplňků, které inzerentům pomohou udělat tyto PPC reklamy více kreativními.

Tyto nové doplňky jsou pro In-Feed Ads k dispozici globálně a budou představovat jedinečné kreativní prostředky, které umožní inzerentům vytvářet přizpůsobivější a poutavější reklamy.

Tyto nové funkce jsou k dispozici ve dvou různých variantách, Standard nebo Premium. Podle TikToku jsou standardní doplňky vytvořeny tak, aby "dosahovaly marketingových cílů nižších pater funnelu, jako je například zvyšování počtu kliknutí a konverzí", zatímco Premium Ads se pohybují v horní části funnelu a pomáhají "zvyšovat povědomí o značce a budovat komunitu".

Nové interaktivní doplňky jsou kompatibilní s kampaněmi Instalace aplikací, Konverze a Dosah a frekvence (návštěvnost, zobrazení videa).

Prémiové doplňky

Mezi nové prvky pro zacílení na spodní část marketingového trychtýře patří např:

  • Pop-out Showcase. Tento obrazový prvek se položí nad reklamu s možností vyvolat kliknutí na produkt, které může být doplněno textem.
  • Gesta: V rámci reklamy se bude zobrazovat tzv. Klepnutím nebo přejetím může uživatel interagovat a získat kredity za odměnu na "kartě odměn za gesto".
  • Super Like 2.0. Tato funkce se chystá brzy, ale umožní ještě více vizuálních prvků poté, co se uživateli líbí reklama, včetně vyskakovací karty po lajku.

Standardní doplňky

Mezi nové prvky zaměřené na střední/horní trychtýř patří např:

  • Zobrazovací karta. Vizuální prezentace sdělení nebo nabídek značky prostřednictvím karty Display Card, která přesahuje standardní formát karty.
  • Samolepka s dárkovým kódem. Na rozdíl od běžné verze, tyto samolepky cílí na spodní část trychtýře, protože diváci mohou kliknout na kód a zkopírovat jej předtím, než zamíří k nákupu.
  • Hlasovací samolepka. Využijte komunitu pro její příspěvek pomocí tradičně vypadající hlasovací samolepky.
  • Odpočítávací samolepka. Přes reklamu nalepte dodatečné informace o nadcházejících vydáních nebo důležitých datech.

Proč nás to zajímá?

Tato nová kreativní vylepšení reklamy jsou skvělým způsobem, jak přidat interaktivitu pro větší zapojení reklamy. Podle TikToku "diváci, kteří sdíleli, lajkovali nebo komentovali video konkrétní značky na TikToku, mají o 150 % vyšší pravděpodobnost, že si koupí její produkt nebo službu", a tyto nové prvky této interakci jistě pomohou.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp