Pouze 25 % českých firem prodává online, ale jejich tržby z internetu tvoří 30 % příjmů, nejvíce v EU. Jak zlepšit online prodej a využití sociálních sítí?
Na mediaguru.cz vyšel článek Online prodává jen 25 % českých firem, na sítích je polovina, kde se dočtete, že pouze 25 % českých firem prodává své produkty nebo služby online, což odpovídá evropskému průměru. Avšak české firmy vynikají v podílu tržeb generovaných v online prostředí, který tvoří 30 % jejich celkových tržeb, nejvíce v EU. Ředitel marketingové agentury SEO Consult, Tomáš Čupr, v článku zdůrazňuje, že efektivní online prodej je výsledkem dobré komunikace se zákazníky. Kromě vlastních webů firmy začínají využívat internetová tržiště, která budou v budoucnosti hrát klíčovou roli. Překvapivě však jen 53 % českých firem aktivně využívá sociální sítě, což brzdí jejich marketingový potenciál.