Jaké trendy v influencer marketingu budou důležité v roce 2022?
Stále více firem přesouvá velký díl peněz určených na propagaci do influencer marketingu. Hodnota tohoto marketingového odvětví se díky tomu za poslední dva roky více než zdvojnásobila.
Jak funguje entitní vyhledávání na Seznamu?
Vyhledávací algoritmy jsou stále promyšlenější a ani Seznam nezůstává v tomto odvětví pozadu. Podívejte se, jak Seznam určuje relevanci dotazů, které zadáváte do vyhledávacího políčka.
IG Live nabídne uživatelům automaticky odznaky pro vysílání
Instagram Live se snaží povzbudit tvůrce k častějšímu vysílání, aby dosáhli většího zapojení diváků, a tím zvýšili i svůj příjem. K tomu nyní přispějí i odznaky pro živé vysílání, které umožňují divákům podpořit tvůrce a které Instagram nyní přidává do výchozího nastavení aplikace.
Marketing a metaverzum
Jedním z největších trendů současnosti je metaverzum, virtuální svět, ve kterém možná již brzy bude většina lidí trávit své životy. Do plně virtuálního světa metaverza vstupuje Nike, Chipotle či Gucci. Slibují si od toho možnost oslovení mladých spotřebitelů. Metaverzum slibuje totiž velký marketingový potenciál.
Facebook a kryptoměny
Facebook oznámil aktualizaci svých zásad pro reklamy, které se týkají kryptoměn. Díky tomu se rozšiřuje počet regulačních licencí z původních 3 na 27. Podstatou této aktualizace je, že aby bylo možné v aplikacích Facebooku spouštět jakékoliv reklamy na kryptoměny, musí tato měna dodržovat regionální licenční ustanovení, která se liší podle jednotlivých zemí.
Knižní novinky o marketingu
Marketing je dynamické odvětví a vyžaduje neustálé sledování nejnovějších trendů. Jaké knižní novinky o marketingu z oblasti médií, reklamy či PR v současné době vycházejí?