Pokud vás zajímá, jak získat více sledujících na TikToku, jste na správném místě. V tomto článku si povíme o tom, jak získat více sledujících na TikToku, o výhodách, které vaše podnikání získá, když denně zvýšíte počet sledujících na TikToku, a o dalších věcech. Pojďme na to!
Výhody pro podnikání, které získáte, když budete mít denně více sledujících na TikToku
Naučit se používat TikTok pro podnikání vytváří jedinečnou příležitost, jak oslovit širokou cílovou skupinu. Tvůrci TikToku si mohou pomocí trendů vybudovat velké množství sledujících. Zde jsou čtyři výhody které velké množství sledujících na TikToku má:
- Větší povědomí o značce a její dosah. Zvyšováním počtu sledujících na TikToku zvyšujete také dosah své značky v této aplikaci. S větším počtem sledujících budete mít více příležitostí přeměnit návštěvníky na zákazníky.
- Vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání. Čím více sledujících máte, tím výše se váš obsah umístí ve výsledcích vyhledávání. Vaše firma tak bude pro potenciální zákazníky viditelnější.
- Zvýšená návštěvnost webu. Když uživatelé uvidí váš obsah na TikToku, mohou se prokliknout na vaše webové stránky a dozvědět se o vašem podnikání více. To může časem vést k prodeji a loajalitě zákazníků.
- Lepší zapojení zákazníků. S velkým počtem sledujících přichází větší zapojení. Pokud máte mnoho nápadů na obsah pro TikTok a vytváříte kvalitní obsah, vaši sledující budou vaše příspěvky lajkovat, komentovat a sdílet.
Je snadné získat více sledujících TikTok?
Získávání sledujících na TikToku je snadné. Je však rozdíl mezi získáváním nových sledujících z falešných účtů a skutečných sledujících.
Získávání falešných sledujících je snadné. Získávání skutečných sledujících je těžší, ale stojí za námahu, protože je váš obsah skutečně zajímá.
Jak získávat sledující na TikToku každý den
Podívejme se na seznam nejlepších způsobů, jak denně získávat cílené sledující na TikToku:
Pochopte platformu
Pokud chcete získat sledující, musíte pochopit, jak TikTok funguje. V aplikaci jsou dva typy obsahu: buď vytváříte videa nebo děláte živé přenosy. Videa mohou být maximálně desetiminutová, zatímco živé přenosy mohou trvat neomezeně dlouho. Oba způsoby vám mohou pomoci okamžitě získat sledující uživatele TikToku.
Používejte účet TikTok Pro
Pokud to s růstem počtu sledujících myslíte vážně, měli byste svůj účet TikTok povýšit na profesionální. Účty Pro umožňují podnikům přidat odkaz na svůj profil na TikToku a také přístup k analytice, takže mohou zjistit, která z jejich videí mají dobrou výkonnost.
Spolupracujte se sociálními influencery
Můžete spolupracovat se správci sociálních médií a marketéry značek a propagovat svou značku nebo produkt na jakékoli platformě sociálních médií. Můžete dokonce spolupracovat s influencery z TikToku, abyste rozšířili své publikum.
Vytvářejte čerstvé a poutavé příspěvky
Uživatelé TikToku neustále procházejí svůj kanál a sledují další videa, takže musíte dbát na to, abyste vytvářeli příspěvky TikToku s poutavým obsahem. Snažte se každý den zveřejnit něco nového a využívejte hashtagy a trendová témata, abyste získali více zhlédnutí vlastního videa. Algoritmus TikToku odměňuje příspěvky, které jsou opravdu poutavé.
Sdílejte zábavná videa TikTok
Pokud chcete, aby vás lidé sledovali, musíte jim k tomu dát důvod. Sdílejte zábavná a trendová videa, která je rozesmějí nebo donutí přemýšlet. Čím zábavnější je váš obsah a čím delší je průměrná doba sledování vašich videí, tím větší je pravděpodobnost, že vás lidé budou sledovat.
Používejte nástroje pro TikTok
Existuje mnoho nástrojů pro růst na TikToku od třetích stran, které vám pomohou získat více sledujících. Pomohou vám automatizovat několik úkolů spojených s růstem vašeho účtu, jako je sledování a odebírání uživatelů, lajkování a komentování příspěvků a další.
Používejte správné hashtagy
Hashtagy jsou skvělým způsobem, jak dosáhnout toho, aby váš obsah vidělo více lidí z vaší cílové skupiny. Používejte ve svých příspěvcích populární a relevantní hashtagy, aby se při vyhledávání těchto tagů uživateli zobrazovaly v nejlepších výsledcích.
Používejte analýzu hashtagů
Pomocí analýzy zjistíte, které hashtagy mají dobrou výkonnost. Tyto informace vám pomohou upravit strategii hashtagů tak, abyste používali ty nejefektivnější.
Zveřejňujte příspěvky v optimálních časech
Kdy zveřejňujete obsah na TikToku může být stejně důležité jako to, jaký videoobsah nahráváte. Zveřejňujte příspěvky v době, kdy je vaše cílové publikum nejaktivnější, aby měl váš obsah větší šanci na zhlédnutí.
Křížová propagace na jiných platformách sociálních médií
Pokud máte sledující na jiných platformách sociálních médií, můžete na nich svůj účet TikTok křížově propagovat. To vám pomůže získat některé příznivce z řad lidí, kteří se již zajímají o to, co máte na srdci na jiných kanálech sociálních médií.
Zapojte se do komunikace s uživateli TikToku
Ujistěte se, že se zapojujete do komunikace se svými uživateli na TikToku. Lajkujte a komentujte jejich uživatelský obsah a reagujte na jejich komentáře k vašemu obsahu na TikToku. Tato interakce může pomoci vašim vztahům s potenciálními i stávajícími zákazníky a dalšími tvůrci TikTok.
Vyzkoušejte různé typy hudby
Experimentujte s různými typy hudby, abyste zjistili, co vás nejvíce zaujme. Budete překvapeni, které žánry mají nejlepší výsledky a dostanou vás na stránku "Pro vás". Trendy zvuky a písně jsou vždy dobrým začátkem.
Využívejte sociální média pro zapojení publika
Platformy sociálních médií jsou skvělým způsobem interakce s potenciálními i stávajícími zákazníky. Jako marketér byste měli sociální platformy využívat k navázání kontaktu s cílovou skupinou, budování vztahů a propagaci své značky nebo produktu.
Účastněte se výzev na TikToku
Výzvy TikTok jsou skvělým způsobem, jak se umístit v trendech TikToku a na stránce "Pro vás". Můžete tak získat více zobrazení a sledujících. Jsou také velmi zábavné, takže se určitě několika z nich zúčastněte.
Používejte počítadlo TikTok
Počítadlo TikTok je skvělý způsob, jak sledovat svůj pokrok a zjistit, kolik sledujících jste získali. Je to také užitečný nástroj pro porovnání vašeho růstu s ostatními uživateli.
Zkuste používat PPC reklamy TikTok
PPC reklamy v kanálu TikTok jsou skvělým způsobem, jak dosáhnout toho, aby váš obsah vidělo více lidí. S reklamami TikTok budete mít k dispozici vyhrazeného správce účtu a přístup k různým nástrojům. Jedním z klíčů k úspěšné reklamní kampani je ujistit se, že máte silnou výzvu k akci.
Spolupracujte s dalšími značkami na TikToku
Spolupráce s jinými značkami na TikToku je skvělou příležitostí, která vám může pomoci oslovit širší publikum. Získáte více sledujících, zviditelníte se a možná získáte i nové zákazníky.
Analyzujte svůj úspěch na TikToku
TikTok insights je skvělý způsob, jak zjistit, jak si váš obsah vede. Pomocí těchto analytických nástrojů TikToku můžete zjistit, kolik zobrazení, lajků a komentářů jste získali a které příspěvky se těší největšímu zájmu.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com