Služba je prozatím dostupná jen v USA a ve Velké Británii, nicméně v nejbližší době očekáváme, že se objeví i v dalších zemích, včetně té naší.
Google Bard nyní může využívat přesnou polohu vašeho zařízení k poskytování lepších místních výsledků na vaše dotazy. Když přejdete na Google Bard, může se zobrazit vyskakovací dialogové okno s textem „Chcete-li získat relevantnější odpovědi, můžete také zvolit, aby Bard používal přesnou polohu vašeho zařízení.“
Může se vám také zobrazit další výzva k potvrzení, že chcete sdílet svou polohu se společností Google.
Lepší místní výsledky
Podle společnosti Google byste měli vidět „relevantnější odpovědi o restauracích ve vašem okolí a mnoho dalších věcí o vaší oblasti“.
Proč nás to zajímá?
Místní vyhledávání je pro mnoho malých a místních podniků velkým motorem podnikání. Pokud lidé používají Google Bard k vyhledávání míst, kde si mohou dát pizzu, nechat se ostříhat, najít zubaře a podobně, může to těmto podnikům přinést další návštěvnost.
Zřejmě vás napadne, že k tomu, aby to fungovalo, musíte být registrovaní v Google My Business. Zkontrolujte tedy nastavení.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com