Doporučení pro kampaně Discovery

videoreklamy
Google Ads nedávno spustil automaticky aplikovaná doporučení pro správcovské účty a další doporučení pro video kampaně.

Google Ads nedávno oznámil, že do kampaní Discovery přidal doporučení. Kromě kampaní Discovery byla možnost automaticky aplikovat doporučení zavedena také pro účty správců a platforma také přidává více doporučení pro video kampaně.

Co z toho vyplývá?

Doporučení vám mohou pomoci při řešení problémů s PPC kampaněmi nebo při identifikaci příležitostí ke zvýšení efektivity. Inzerenti by však měli být při volbě automaticky aplikovaných doporučení opatrní - mohou vám sice ušetřit čas, ale nemusí to být nejefektivnější způsob, jak utratit váš rozpočet.

Doporučení pro kampaně Discovery

Jak bylo uvedeno výše, doporučení jsou nyní k dispozici i pro kampaně Discovery, pro které nyní Google Ads zobrazuje také skóre optimalizace.

Automatické použití doporučení v účtech správců

V účtech správců byla rozšířena možnost automatického uplatňování doporučení. Inzerenti by si měli uvědomit, že po zapnutí této funkce se automaticky aplikují všechny vybrané typy doporučení, jakmile jsou k dispozici.

Více doporučení pro video kampaně

Google Ads posiluje také doporučení pro video kampaně. Mezi nové příklady doporučení pro tento typ kampaní patří např:

  • Nastavte produktových kanálů, které vám pomohou získat více kliknutí a konverzí při nižším CPA.
  • Nastavte si službu Google Analytics 4, která vám poskytne hlubší přehled o zákaznících napříč platformami.
  • Upgradujte sledování konverzí pro přesnější měření konverzí.

Závěr

Google Ads se neustále snaží svým zákazníkům usnadnit práci s PPC reklamami a uvolnit jim tak ruce pro důležitější práci související s jejich podnikáním. Doporučení pro kampaně Discovery a pro video kampaně byste proto rozhodně měli alespoň vyzkoušet.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp