Google Ads nedávno oznámil, že do kampaní Discovery přidal doporučení. Kromě kampaní Discovery byla možnost automaticky aplikovat doporučení zavedena také pro účty správců a platforma také přidává více doporučení pro video kampaně.
Co z toho vyplývá?
Doporučení vám mohou pomoci při řešení problémů s PPC kampaněmi nebo při identifikaci příležitostí ke zvýšení efektivity. Inzerenti by však měli být při volbě automaticky aplikovaných doporučení opatrní - mohou vám sice ušetřit čas, ale nemusí to být nejefektivnější způsob, jak utratit váš rozpočet.
Doporučení pro kampaně Discovery
Jak bylo uvedeno výše, doporučení jsou nyní k dispozici i pro kampaně Discovery, pro které nyní Google Ads zobrazuje také skóre optimalizace.
Automatické použití doporučení v účtech správců
V účtech správců byla rozšířena možnost automatického uplatňování doporučení. Inzerenti by si měli uvědomit, že po zapnutí této funkce se automaticky aplikují všechny vybrané typy doporučení, jakmile jsou k dispozici.
Více doporučení pro video kampaně
Google Ads posiluje také doporučení pro video kampaně. Mezi nové příklady doporučení pro tento typ kampaní patří např:
- Nastavte produktových kanálů, které vám pomohou získat více kliknutí a konverzí při nižším CPA.
- Nastavte si službu Google Analytics 4, která vám poskytne hlubší přehled o zákaznících napříč platformami.
- Upgradujte sledování konverzí pro přesnější měření konverzí.
Závěr
Google Ads se neustále snaží svým zákazníkům usnadnit práci s PPC reklamami a uvolnit jim tak ruce pro důležitější práci související s jejich podnikáním. Doporučení pro kampaně Discovery a pro video kampaně byste proto rozhodně měli alespoň vyzkoušet.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com