Instagram testuje automatické označení produktů ve Stories
Instagram pracuje na další možnosti obchodování ve streamu. Ve Stories nyní zvýrazňuje automaticky detekované produkty z připojeného katalogu firmy. Vybrané firmy mohou nyní v rámci nahrávání Stories vidět automatické označení produktů. Tento tag pak mohou podle potřeby odstranit, upravit nebo aktualizovat. V současnosti to vypadá, že je systém nastaven tak, aby označoval pouze produkty z katalogu připojeného účtu. Nesnaží se tedy identifikovat produkty v každém příběhu u všech uživatelů. Díky nové funkcionalitě můžete zvýraznit relevantní položky a dostat vaše produkty do povědomí většího množství uživatelů. Jedná se tak o další způsob, jak chce Instagram pomoci firmám, které využívají platformu k prodeji zboží.
Jak na sítích najít a oslovit cílovou skupinu?
Druhá část seriálu od Vítězslava Klementa, který přináší tipy podnikatelům pro práci s reklamou na sociálních sítích, se zaměřuje na výběr a oslovení cílové skupiny. Pokračujeme v druhém dílu seriálu o panu Karlovi. Ten si otevřel svoje kadeřnictví v okresním městě a rozhodl se, že svoje zákazníky bude získávat právě přes sociální sítě. A také pro Karla, stejně jako pro vás a vaše podnikání, je důležité si uvědomit, že ani na sociálních sítích nejsou vaší cílovou skupinou úplně všichni.
Agenturní spolupráce roku 2022: Kdo má šanci uspět?
Svět online marketingu by se bez agentur a hlavně lidí, kteří v nich pracují, neobešel. Proto Seznam už již podruhé pořádá Agenturní spolupráci roku, skrze kterou vyzdvihne ty nejpovedenější projekty realizované s digitálními agenturami. A vy si teď můžete přečíst, které z nich se mohou radovat z nominace v jednotlivých kategoriích. Stejně jako v loni je každá z kategorií propojena s konkrétní neziskovou organizací. Vítěz dané kategorie pak neziskovce předá kredit 50 000 Kč do Skliku, který organizace může využít na propagaci vlastních aktivit.
Meta sdílí tipy pro kreativní video reklamu
Krátká videa jsou nejrychleji rostoucím typem obsahu na Facebooku a Instagramu. Pokud i vy chcete maximalizovat příležitosti a oslovit cílové publikum pomocí originálního a správně nastaveného videa, můžete se inspirovat tipy přímo od Mety. Jedná se o jednoduchá doporučení, která však mohou hrát ve vašich kampaních velkou roli, vyvolat zájem uživatelů a odlišit vaše videa od konkurence.
AI chatbot od Googlu Bard je dostupný v češtině
Google Bard, experimentální služba umožňující spolupracovat s generativní umělou inteligencí, je od 13.7. dostupná v Česku a v češtině. Služba je tak nově k dispozici ve více než 40 jazycích. Bard dále přichází s novými funkcemi, například možností pustit si odpovědi formou mluveného slova. Nově je také možné (i když zatím pouze v angličtině) upravovat styl a tón odpovědí. V nabídce je pět variant: jednoduché, dlouhé, krátké, profesionální nebo neformální odpovědi. Lze například požádat Barda, aby pomohl napsat inzerát na prodej historického křesla a následně jeho návrh zkrátit v rozbalovacím menu.
Výše povinného ručení? Zájemci o koupi vozu na Sauto.cz budou mít jasno
1. července 2023 Sauto rozšířilo detaily všech inzerátů o další informaci, která může hrát jednu z klíčových rolí při výběru vozu. Jedná se o srovnávač povinného ručení, díky němuž zájemce o vozidlo během chvilky zjistí, který vůz mu nejlépe sedne. Zájemci o koupi vozu na Sauto mají kromě přehledu technických specifikací každého vozidla možnost prohlédnout si katalog modelů dané značky nebo prozkoumat historii vozu díky spolupráci se společností Cebia. A zobrazit si samozřejmě mohou i uživatelská hodnocení konkrétních modelů.
Instagram umožní přidat až tři spolupracující účty k příspěvkům a Reels
Instagram zavádí jednu drobnou, ale užitečnou novinku. Nyní bude možné zahrnout až tři spolupracovníky do jakéhokoliv příspěvku nebo videa Reels. Instagram poprvé spustil Collaborative Posts v roce 2021. Tato funkcionalita umožňuje uživatelům sdílet zásluhy za příspěvek s dalším účtem. Dosud byla omezena na jeden profil, nyní ji Instagram rozšiřuje na více partnerů. Instagram tím chce rozšířit možnosti, jak se vzájemně zapojit do tvorby a sdílení obsahu na platformě. Jen nutno upozornit, že novinka se netýká placeného partnerství. To se od tohoto typu označování liší a používá vlastní tag.