Instagram testuje přehrávání Reels ve Stories v plné délce
Instagram pracuje na novém způsobu propojení Stories a Reels. Videa by se měla v příbězích nově přehrávat v celé své délce. Dosud se ve Stories přehrávalo pouze prvních 15 sekund videí Reels. Poté jste museli kliknout, abyste si je prohlédli celé. Instagram nově přestane délku videí limitovat a ukáže je v plném rozsahu, čímž přestane uživatele z příběhů odvádět.
Inflace přeje deinfluencerům, důvěra ve značky klesá
Trend deinfluencerů, tedy lidí, kteří odrazují druhé od nákupu té či dané značky, v kontextu inflace sílí. Inflace stále pokračuje, což má neblahý vliv na značky. Důvěra v ně na straně spotřebitelů klesá, naopak roste počet lidí, kteří ze současné situace viní korporace a jejich hamižnost. Sílí rovněž trend tzv. deinfluencerů, tedy těch, kteří své sledující odrazují od nákupu dané značky.
Španělská vesnice? Vyhledávání Seznamu si s lokalitami poradí
V loňském roce v Seznam.cz vylepšili detekci lokalit v textu. Rozpoznávat lokality umí nejen v dotazech, které uživatelé pokládají napříč jejich službami, ale například také i v textech webových stránek. Jak lokality Seznam detekuje, k čemu je dále využívá a proč záleží na tom, kde se při zadávání dotazu uživatel zrovna nachází?
Instagram přidává nové typy reklam
Instagram zavádí dvě nové možnosti propagace. K dispozici budou Reminder Ads, které nabízí možnost zapnout upozornění na události konané v aplikaci. Reklamy ve výsledcích vyhledávání pak pomohou inzerentům lépe navázat kontakt s uživateli v místě, kde hledají inspiraci. Reminder Ads jsou připomínkové reklamy, v rámci nichž si mohou uživatelé na Instagramu zapnout upozornění na konkrétní událost. Tyto reklamy jsou dostupné všem s firemním účtem. Objevují se ve feedu a pomáhají u nadcházejících eventů budovat povědomí, očekávání a pozornost.
Nejvyšší hodnotu vnímání udržitelnosti má Amazon
Reputace v oblasti udržitelnosti je u některých značek důležitější než u jiných, ukazuje nová studie Brand Finance. Důležitost udržitelnosti ve firemních strategiích roste. Právě vnímání udržitelného rozměru jednotlivých značek dnes ovlivňuje i jejich finanční hodnotu, ať už pozitivně, nebo negativně. Ukazuje to nová studie společnosti Brand Finance a Mezinárodní reklamní asociace (IAA). Bez ohledu na to, zda jsou největší světové značky považovány v udržitelnosti za šampióny, či nikoliv, jejich hodnota dosahuje řádu miliard dolarů právě v závislosti na tom, jak udržitelně jsou vnímány.
Seznam.cz otevřel své druhé velké datacentrum v Benátkách nad Jizerou
Z důvodu pokračujícího úspěchu na trhu a s tím souvisejícího růstu potřebného k výkonu zpracovávaných dat vybudovala společnost Seznam.cz vlastní, již druhé datové centrum nesoucí název Nagoja. Jedná se tak o další krok na cestě k tomu, stát se zcela nezávislým subjektem na externích dodavatelích. Nová budova zabírá plochu přibližně 1 200 metrů čtverečních a na projektu spolupracovala česká internetová jednička v roli investora s hlavním projektantem, společností Systeming.cz, a generálním dodavatelem, firmou Altron.