cílení

Co jsou to PPC publika a jak je Google určuje?

Pokud se zabýváte PPC reklamou, pravděpodobně jste se setkali s termínem publikum. Jde o skupinu lidí, kteří se vyznačují specifickými vlastnostmi, zájmy, záměry nebo demografickými údaji, podle kterých je algoritmus Google zařazuje do jednotlivých publik.
Přečíst článek

Jak snížit náklady na PPC bez snižování výkonu

Pokud pracujete jako PPC konzultant nebo máte ve firmě na starosti PPC reklamu, jistě jste již zažili, že vám vedení firmy zkrátilo rozpočet na reklamu. Vedení má občas pocit, že firma za reklamu utrácí příliš mnoho, a prostě vám dá na reklamu méně peněz. Jak snížit náklady PPC kampaně, aniž byste ohrozili její výkon?
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp