Google Ads nahradí kampaně Smart Shopping a Local kampaněmi Performance Max do konce 3. čtvrtletí 2022. Po úspěšném uvedení na trh se Performance Max brzy stane jediným typem kampaně pro firmy, které používají kampaně Smart Shopping a Local. Pojďme se podívat na potřebné aktualizace, o kterých byste měli vědět.
Aktualizace kampaní od dubna 2022
Přechod na kampaně Performance Max bude probíhat postupně. Od dubna mohou inzerenti začít aktualizovat své kampaně Smart Shopping. Google oznámil své řešení upgradu pomocí jednoduchého nástroje pro inzerenty, který lze provést jedním kliknutím. Tento nástroj umožní vybrat si konkrétní kampaně k upgradu nebo upgradovat všechny najednou.
Místní kampaně bude možné upgradovat na Performance Max od června
Pokud nebudou do července provedeny kroky v kampaních Smart Shopping nebo Local, budou tyto starší kampaně automaticky upgradovány. Automatické upgrady by měly být dokončeny do září 2022.
Co se změní po aktualizaci kampaní?
Kampaně Performance Max budou vycházet ze stávajících kampaní Smart Shopping a Local. Díky tomu zůstane mnoho stávajících nastavení stejných. Pro mnoho inzerentů to znamená úlevu. S kampaněmi Performance Max však přichází několik nových vylepšení:
- K dispozici je nový reklamní inventář
- Nové možnosti automatizace
- Inventář reklam bude přidán v sítích YouTube, Search a Discovery pro Google.
Tipy pro přechod na Performance Max
Inzerenti, kteří si chtějí zachovat větší kontrolu nad aktualizacemi Performance Max, mají několik možností mimo aktualizace jedním kliknutím nebo automatické aktualizace.
Namísto využití nástroje Google na jedno kliknutí můžete nyní jednoduše vytvořit nové PPC kampaně Performance Max. Kampaně Performance Max budou mít přístup k inventáři, který již mají kampaně Smart Shopping a Local. Pokud jste kampaně Performance Max ještě nevyzkoušeli, je nyní ten správný čas je otestovat.
►Při testování kampaní Performance Max se snažte nespustit stávající cílení povolené v jiných kampaních. Kampaně Performance Max budou mít přednost před ostatními typy kampaní, jako je například Smart Shopping.
Google v únoru pořádal webinář, na kterém se inzerenti mohli hlouběji seznámit s nástrojem pro upgrade na jedno kliknutí. Tým společnosti Google také seznámil zájemce s technologiemi používanými v kampaních pro rychlejší dosažení výsledků. Webinář byl dobrým zdrojem informací pro všechny, kteří si nebyli jisti, jak Performance Max funguje.
Osvědčené postupy pro Performance Max
Společnost Google nedávno aktualizovala svého průvodce osvědčenými postupy pro provozování kampaní Performance Max.
Nejste si jisti, kde začít? Níže jsou uvedeny hlavní zásady při vytváření nové kampaně.
- Přidejte další kreativní prostředky do skupiny prostředků.
- Zahrňte signály publika, které naznačují pravděpodobnost konverze.
- Nastavte správný rozpočet a odpovídající strategii nabídek.
Další kreativy jsou důležité, aby je Google mohl automaticky sestavit do příslušných reklamních formátů. Tato automatizace vám pomůže získat lepší přístup k dostupnému inventáři PPC reklam. Je důležité si uvědomit, že u každé skupiny aktiv by se aktiva měla vztahovat k jednomu tématu.
►Zahrnutí signálů publika je pro úspěch kampaně ve světě automatizace klíčové. Signály publika pomáhají rychleji optimalizovat kampaně a pomáhají vám najít další zákazníky.
A konečně, váš rozpočet a strategie nabídek by se měly vzájemně doplňovat. Pokud je váš denní rozpočet příliš nízký a vaše cílové CPA příliš vysoké, pravděpodobnost, že se vaše PPC kampaně rozjedou, je malá.
Shrnutí
Další automatizace je mezi námi. Inzerenti by se měli přiklonit k automatizaci, pokud je to možné, a zároveň si zachovat určitou úroveň kontroly. Všechny tyto úrovně kontroly spočívají v zasílání zpráv, biddingu, rozpočtu, publiku a dalších oblastech.
Připravte se na vylepšení Performance Max tím, že se seznámíte s typem kampaně. Využijte zdroje Google, abyste pochopili, jak to funguje, až dojde k přechodu.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com