Publikujete články na LinkedIn? Nyní si můžete přizpůsobit, jak se bude váš článek zobrazovat ve výsledcích vyhledávání nejen na Googlu, ale i v dalších vyhledávačích. LinkedIn přichází s novinkou, která umožňuje nastavit SEO nadpis a popis článku.
SEO hraje důležitou roli ve vyhledávání
Určitě již víte, že hraje správně nastavené SEO opravdu důležitou roli ve vyhledávání. Není si to také uvědomila síť LinkedIn a umožňuje svým uživatelům přizpůsobit SEO nadpis a popis jejich článku. Je to rozhodně krok správným směrem, pokud totiž chcete rozšiřovat své publikum, tak chcete využít každou příležitost ke zvýšení viditelnosti vašeho obsahu ve vyhledávání.
Jak to funguje?
Novou funkci naleznete v editaci článku. Klikněte na Napsat článek a v nabídce Publikování zvolte Nastavení. Zobrazí se vám dvě pole, z nichž do prvního napíšete SEO název (SEO title) vašeho článku a do druhého SEO popis (SEO description).
Co nás ještě čeká?
LinkedIn mimo výše zmíněnou funkci také oznámil, že si autoři budou moci články plánovat dopředu, což je jednodušší pro plánování obsahu. Články totiž bude možné tvořit dopředu a zveřejňovat je v předem zvolený čas, což je dalším krokem k usnadnění práce s LinkedIn po uvedení LinkedIn Business Manageru.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Gabriela Soukupová
Foto zdroj: pixabay.com