Jak získat více odběratelů na YouTube

YouTube SEO
Úspěšný YouTube kanál může být skvělým zdrojem příjmů, zejména pokud máte velký počet odběratelů. Jak na to?

YouTube je ideálním místem, prostřednictvím kterého můžete propagovat své výrobky a služby. Video totiž dokáže potenciální zákazníky seznámit s výhodami vašeho produktu mnohem lépe, než jakýkoli text. Jak ale zajistit, aby vaše videa vidělo co nejvíce lidí? Algoritmus, podle kterého YouTube videa řadí, může být pro mnohé záhadou, ale rozhodně se dá říci, že upřednostňuje kanály s větším počtem odběratelů. Jak jich tedy získat co nejvíce?

Proč byste měli povzbuzovat své diváky k odběru příspěvků

Povzbuzování uživatelů YouTube k odběru vašeho kanálu může být pro váš kanál YouTube a značku nesmírně přínosné. Mezi některé výhody tohoto přístupu patří:

  • Zviditelnění ve vyhledávání YouTube: algoritmus YouTube zviditelňuje kanály s vyšším počtem odběrů ve výsledcích vyhledávání.
  • Větší zapojení: zvýšení počtu odběratelů může vést k lepšímu zapojení a výraznému zlepšení vaší návštěvnosti.
  • Větší zviditelnění vaší značky: vyšší počet odběratelů znamená vaši větší viditelnost na YouTube a pomáhá zlepšit marketingovou strategii vaší značky.

Jak získat 1 000 odběratelů na YouTube?

Zvýšení počtu odběratelů se může zdát složité, ale není to nemožné. Získání 1 000 odběratelů pro váš kanál na YouTube je založeno především na druhu videí na YouTube, která vytváříte, včetně kvality videa a obsahu, a na tom, jak video propagujete.

Průměrná doba k dosažení 1 000 odběratelů se liší, někteří zaznamenají takový růst během měsíce nebo dvou, jiným to může trvat déle. Projdeme si nyní některé z metod na zvýšení počtu odběratelů vašeho kanálu na YouTube.

Pro zvýšení počtu odběratelů vašich videí na YouTube můžete zvolit několik různých cest, včetně organického růstu a placených reklam. Na začátku, když hledáte bezplatné odběratele YouTube, je však důslednost nejlepší strategií, kterou můžete zvolit.

Stabilní růst návštěvnosti na kanálu YouTube spočívá v pravidelném vytváření a nahrávání obsahu, ve strategii video marketingu a v udržování úrovně zapojení na vašem kanálu. Zde je několik tipů, které vám pomohou zajistit úspěch vašeho YouTube kanálu.

Vyzývejte diváky k odběru v každém videu

V každém nově nahraném videu byste měli mít nějakou výzvu, která diváky povzbudí k lajkování, komentování a odběru. Může to být na začátku nového videa nebo na jeho konci. Můžete výzvu podpořit také přidáním grafického tlačítka pro přihlášení k odběru.

Vytvoření upoutávky na kanál

Upoutávky na kanál jsou krátká videa, která obsahují stručný přehled o vás a pomáhají divákům pochopit, jaký obsah vytváříte. Upoutávku na kanál můžete nahrát a připnout na své kanály YouTube, aby byla první věcí, kterou diváci uvidí, když přijdou na stránku vašeho kanálu.

Optimalizujte názvy videí

Chcete-li získat více odběratelů na YouTube, je nezbytné zajistit, aby diváci našli vaše video při vyhledávání konkrétních témat. Proto má optimalizace názvů videí takový vliv na růst kanálu, protože pomáhá se SEO pro YouTube a usnadňuje divákům YouTube najít váš obsah.

Youtube

Pište cílené popisy kanálů

Další klíčová součást SEO pro YouTube jsou popisy kanálů. V popisu kanálu konkrétně uveďte, jaký obsah vytváříte, pro koho je vhodný a co mohou diváci ze sledování vašeho videa získat. Čím konkrétnější klíčová slova a obsah při psaní popisu kanálu použijete, tím lepší pozici budete mít ve výsledcích vyhledávání na YouTube.

Propagace videí YouTube v příspěvcích na blogu

Buďte kreativní při propagaci svých videí na jiných platformách. Videa můžete vložit do příspěvku na blogu na vašich webových stránkách a dalších platformách jako způsob propagace. Čím více lidí tuto upoutávku uvidí, tím více diváků budete mít možnost oslovit.

Využijte možností YouTube Analytics

Platformy sociálních médií, jako je YouTube, shromažďují spoustu údajů a jsou přínosným nástrojem pro pochopení toho, jak videa na YouTube fungují. K analytice můžete přistupovat prostřednictvím svého účtu na YouTube a získat zde cenné informace o tom, jak algoritmus YouTube propaguje váš obsah. Na základě aktivity uživatelů a zapojení do jiných videí můžete vytvořit lepší strategii optimalizace pro vyhledávače, kterou použijete pro své další video.

Vytvořte si publikační plán

Konzistentní plán zveřejňování videí podněcuje diváky k tomu, aby se na váš kanál dívali, a pomáhá tak budovat vaše YouTube publikum. Zejména pro nový YouTube kanál je nezbytné mít plán, aby diváci věděli, kdy budete nahrávat nová videa. Diváci se pak mohou přihlásit k odběru, aby jim neuniklo další video, což zvyšuje angažovanost.

Vytvářejte různé typy videí

Různé typy videí, které vytváříte, mohou zvýšit počet vašich odběratelů na YouTube. Vytváření krátkých videí vedle delších videí osloví širší spektrum diváků, kteří se mohou naladit na poutavá videa podle svých zájmů. Můžete publikovat dlouhá i krátká videa, aby byl kanál stále zajímavý. Dlouhá videa také zvyšují dobu sledování, což je kritická metrika, kterou algoritmus používá ke zvýšení viditelnosti ve výsledcích vyhledávání.

Zaměřte se na poutavý a hodnotný obsah

Chcete-li získat více odběratelů kanálu a zobrazení na YouTube, musíte zajistit, abyste vždy vytvářeli poutavý a hodnotný obsah. Podívejte se na svá data a analýzy, abyste lépe pochopili, co se divákům líbí. Metriky, jako jsou zobrazení na YouTube, komentáře, lajky a doba sledování v závislosti na délce videa vám pomohou pochopit, kdy nahrávat videa pro maximalizaci zapojení, a které druhy videí mají u vašeho publika nejlepší výsledky.

Vytvářejte seznamy videí pro svůj YouTube kanál

Seznamy videí jsou skvělým způsobem, jak uspořádat relevantní obsah a usnadnit jeho vyhledávání uživatelům YouTube. Spojení dalších videí do jednoho kanálu zefektivňuje váš kanál a ukazuje uživatelům, kolik obsahu jste vytvořili. Play listy pomáhají povzbudit uživatele, aby se přihlásili k odběru vašeho kanálu, protože vidí, že pravidelně zveřejňujete kvalitní obsah.

Proveďte průzkum klíčových slov

Výzkum klíčových slov je dalším zásadním způsobem, jak pomoci uživatelům najít váš obsah na YouTube a přihlásit se k odběru vašeho kanálu. Podívejte se na svá vlastní videa a zjistěte, zda názvy videí, popisy videí a popisy kanálů obsahují správná klíčová slova, která zvýší počet vašich videí ve výsledcích vyhledávání. Nezapomeňte se také podívat na jiné kanály YouTube, které vytvářejí podobný obsah, abyste pochopili, jak přistupují k SEO pro YouTube.

Začněte získávat odběratele YouTube kanálu ještě dnes

Pokud přemýšlíte o tom, jak organicky získat více odběratelů na YouTube, nejlepším způsobem je důsledně povzbuzovat diváky k odběru a zajistit, aby vaše videa byla optimalizována pro nejlepší výsledky, a zobrazovala se uživatelům hledajícím související obsah. Díky důslednému úsilí a strategickému plánu nahrávání začnete na svém kanálu YouTube během chvíle pozorovat lepší zapojení a zvyšující se počet odběratelů.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

 

Více článků z blogu

Co je edge SEO?

Zaměřte se na efektivní aktualizace SEO implementací změn na okraji sítě, zvýšením flexibility a rychlosti internetových stránek.
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp