Firemní stránky na Linkedin nyní zobrazují historii reklam a sponzorovaného obsahu

Reklama na Linkedin
Uživatelé budou moci vidět všechny nativní reklamy, které firma na své stránce LinkedIn spustila během posledních šesti měsíců.

Sociální sítě provádějí v poslední době stále více změn, které si kladou za cíl zlepšení zabezpečení, transparentnosti a ochrany uživatelů před manipulativními a nepravdivými zprávami. Bez odpovědnosti a transparentnosti lze totiž příspěvky a reklamu na sociálních sítích snadno zneužít k různým dezinformačním účelům. Uživatelé by měli vědět, kdo platí za konkrétní reklamu, a také to, za které další reklamy konkrétní firma platí. Facebook se v tomto úsilí o transparentnost ujal vedení, ale jiné platformy jej dohánějí. Na LinkedInu nyní všichni uživatelé této platformy mohou na stránkách firem vidět, jaké další reklamy a sponzorované příspěvky firma zveřejnila v nedávné minulosti.

Na firemních stránkách na LinkedInu nyní můžete vidět novou záložku s názvem Reklamy. Podobně jako je tomu na Facebooku, i na LinkedInu nyní uvidíte veškerý sponzorovaný obsah, který na této platformě zveřejnila konkrétní firma během posledního půl roku.

K čemu je tato nová funkce užitečná?

Jde o další úroveň zabezpečení, která může, ale také samozřejmě nemusí přidat firmě na důvěryhodnosti. Ostatní uživatelé LinkedInu se mohou přesvědčit, jaké marketingové aktivity firma v poslední době na LinkedInu provozuje. Tím, že potenciální klienti či obchodní partneři získají větší přehled o jejích reklamních praktikách na sociální síti, mohou posílit svou důvěru v konkrétní firmu, ale hlavně důvěru v samotnou sociální síť LinkedIn. Větší důvěryhodnost samozřejmě s sebou přináší více inzerentů a více peněz z PPC reklamy.

Tato novinka je podle vyjádření představitelů LinkedInu pouze „první z mnoha“ plánovaných aktualizací, jejichž cílem je poskytnout uživatelům více informací o reklamách zobrazovaných na této platformě.

Za kliknutí na sponzorovaný obsah v kartě Reklamy nemusíte platit

Výhodou pro inzerenty je také to, že za kliky na obsah, který se nachází na kartě Reklamy, nemusejí nic platit. Pokud na tuto kartu přijdou nějací návštěvníci, získá firma reklamu na sociální síti zadarmo. Kliknutí však nebudou započítána ani v přehledech reklamních kampaní.

Sponzorovaný obsah na Linkedin

Další inovace LinkedInu v oblasti zabezpečení

Nová karta Reklamy není prvním počinem LinkedInu na poli zabezpečení. Již v listopadu 2018 LinkedIn změnil nastavení ochrany osobních údajů, což uživatelům umožnilo zvolit si, zda bude možné exportovat jejich e-mailovou adresu.

Jelikož je sociální síť LinkedIn zaměřená spíše na poskytování služeb pro online obchodníky a profesionály, nevyskytuje se zde tolik online dezinformačních kampaní jako na Facebooku a Twitteru. I tak zde však existuje možnost zneužití, a proto LinkedIn zavádí bezpečnostní opatření ke zmírnění tohoto rizika.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Co je edge SEO?

Zaměřte se na efektivní aktualizace SEO implementací změn na okraji sítě, zvýšením flexibility a rychlosti internetových stránek.
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp