Vítejte v našem článku plném červencových novinek týkajících se SEO! Každý měsíc se v oblasti optimalizace pro vyhledávače a online marketingu objevuje mnoho zajímavých aktualizací a nových trendů, které mají zásadní vliv na online prostředí. A červenec nebyl výjimkou! Přinášíme vám souhrn nejnovějších změn a událostí, které mohou ovlivnit vaši SEO strategii a pomoci vám zůstat na špici výsledků vyhledávání.
Facebook překročil hranici 3 miliard uživatelů
Meta zveřejnila zprávu za 2. kvartál 2023. Ta ukazuje, že Facebook přidal dalších 27 milionů uživatelů a poprvé překročil hranici 3 miliard uživatelů, kteří jsou na sociální síti aktivní každý měsíc. Tento růst počtu uživatelů svědčí o trvalém a vzrůstajícím zájmu lidí o sdílení obsahu, interakci s přáteli a rodinou a zapojení do komunit na Facebooku. Společnost Meta si tímto úspěchem upevňuje svou pozici na trhu sociálních médií a potvrzuje význam a sílu digitálních platforem ve světě komunikace a sdílení informací. Zároveň tato zpráva ukazuje na obrovské možnosti, které Facebook a další platformy v rámci skupiny Meta nabízejí pro podnikání, marketing a dosahování cílového publika. S tak rozsáhlou uživatelskou základnou se stává Facebook nezbytným kanálem pro firmy a značky, které chtějí dosáhnout svých cílů a oslovit potenciální zákazníky po celém světě.
Ecomail do svého nástroje implementoval ChatGPT
Česká platforma na odesílání e-mailů Ecomail nově integrovala do svého nástroje OpenAI.
Česká platforma na odesílání e-mailů Ecomail nově integrovala do svého nástroje OpenAI. Má zjednodušit proces vytváření newsletterů a uvolnit tak ruce marketérům i majitelům e-shopů. Díky této nové funkci mají uživatelé platformy čtyři úžasné možnosti. Za prvé, funkce "Vylepšit" dokáže zanalyzovat a upravit váš text tak, aby byl ještě poutavější a efektivnější. Za druhé, "Přeformulovat" umožňuje rychle a snadno přepracovat text tak, aby byl lépe strukturovaný a srozumitelný. Pokud potřebujete zkrátit či naopak prodloužit text, nemusíte nic složitě měnit – stačí využít funkce "Zkrátit" nebo "Prodloužit". Tato integrace s OpenAI znamená obrovský krok vpřed pro tvůrce newsletterů, kteří budou moci využít sílu umělé inteligence k zefektivnění a zlepšení svých e-mailových kampaní. Tato nová funkcionalita nabízí nespočet možností pro vytváření kreativního, relevantního a osobního obsahu, který osloví vaši cílovou skupinu a přináší výsledky. Zapomeňte na časově náročné úpravy a hledání toho správného slova – s Ecomail a OpenAI můžete rychle a jednoduše získat texty na míru.
Životní události usnadňují cílení v Skliku
Život je protkaný nespočtem životních událostí, ať už je to svatba, narození dítěte nebo začátek podnikání. Tyto významné okamžiky si kromě pozornosti zaslouží také oslavu, což je ideální příležitost pro vaše podnikání. Nově jsme proto Sklik zařadil i cílení na životní události, se kterým půjde oslovování zákazníků jedna báseň. S novou funkcí cílení na životní události se stává oslovování vašich zákazníků jednodušší a efektivnější než kdy dříve. Nyní můžete přesněji identifikovat a oslovit lidi, kteří procházejí těmito důležitými událostmi ve svém životě. Už žádné generické reklamy, ale přesně na míru šité zprávy, které osloví emoce a posílí vaši značku.
Plánujete nabídnout svatební služby nebo dárky pro novomanžele? Nově provozujete eshop s dětským zbožím a chtěli byste oslovit čerstvé rodiče? Nebo chcete podpořit začínající podnikatele s vašimi produktami nebo službami? S cílením na životní události v Skliku to všechno zvládnete bez námahy.
Meta sdílí nového průvodce Správcem reklam
Efektivní reklamy a oslovení správného publika jsou pro mnoho marketérů na sociálních sítích klíčové. K tomu je potřeba vědět, kde je vaše publikum nejaktivnější, které platformy fungují nejlépe a co generuje nejlepší odezvu. Proto Meta připravila nového průvodce, který vám s tím pomůže.
Nový průvodce uvádí několik základních tipů týkajících se práce se Správcem reklam. Tento nový průvodce je zaměřen na práci se Správcem reklam, což je nástroj na vytváření a správu reklamních kampaní na Facebooku. Naleznete zde základní tipy a triky, které vám pomohou efektivně využívat potenciál reklam na této populární sociální síti.
Jedním z klíčových témat, kterými se průvodce zabývá, je pochopení, kde je vaše cílové publikum nejaktivnější. To je důležité pro správné umístění reklam a oslovování lidí v okamžiku, kdy jsou nejvíce interaktivní. Zjistíte, jaké platformy a formáty reklam mají nejlepší výsledky a jak je využít pro maximální účinnost.
Do AlzaBoxů dodává i PPL, síť má všechny velké dopravce
Skvělá zpráva pro všechny zákazníky Alza.cz! AlzaBox se právě stala první otevřenou sítí výdejních míst, která umožňuje doručení zásilek všemi klíčovými dopravci. To znamená, že si nyní můžete vybrat nejen mezi oblíbenými dopravci, které jste doposud využívali, ale také využít novou možnost doručení od dalšího dopravce, společnost PPL.
Společnost Alza.cz rozšiřuje svou síť AlzaBoxů o dalšího významného dopravce, PPL, což znamená, že máte ještě více možností, jak si nechat doručit své objednávky. AlzaBoxů je nyní více než 1400 a nacházejí se po celé České republice.
Díky plně automatizovaným boxům je vyzvednutí zásilky z AlzaBoxu jednoduché a pohodlné. Už se nemusíte starat o to, kdy a jak dorazí váš balíček, protože nyní máte na výběr mezi širokou škálou předních dopravců, kteří vám zajistí spolehlivé doručení.
Instagram rozšiřuje program předplatného pro tvůrce
Instagram se snaží nalákat více tvůrců do svého programu předplatného, v rámci něhož mohou nabízet exkluzivní obsah platícím uživatelům. Nyní ho rozšiřuje do dalších regionů, poprvé také do Evropy.
Instagram zahájil svůj program předplatného v lednu loňského roku a od té doby nabídl tuto možnost pouze tvůrcům v USA, kteří mají více než 10 tisíc sledujících. Tento program umožňuje těmto tvůrcům nabídnout svým fanouškům exkluzivní obsah za měsíční poplatek, který se pohybuje mezi 0,99 a 9,99 dolary. Nyní však bude k dispozici také v Evropě.
Tento krok umožňuje tvůrcům na Instagramu získat nový způsob financování svého obsahu a vytvořit si pravidelný příjem prostřednictvím svých předplatitelů. Fanoušci, kteří se rozhodnou předplatit si obsah od konkrétního tvůrce, získají přístup k unikátním a exkluzivním materiálům, které nejsou veřejně dostupné.
Tato iniciativa pomáhá podpořit tvůrce, kteří se na Instagramu aktivně věnují sdílení svého obsahu a budování komunity kolem svého profilu. Poskytování exkluzivního obsahu prostřednictvím předplatného může být pro tvůrce motivací k tvorbě vysoce kvalitního a zajímavého obsahu, což přináší prospěch jak jim samotným, tak i jejich fanouškům.