Projekt We Create přináší nové kreativní tipy
Instagram spustil novou sadu videí v rámci projektu We Create. Videa se opět zaměřují na podporu malých a středních firem, které chtějí růst prostřednictvím Instagram Reels. Iniciativa We Create
spojuje firmy s různými kreativními odborníky, kteří jim mohou pomoci zlepšit prezentaci na Instagramu. Vždy se přitom orientuje na vybrané skupiny, čerpat inspiraci z videí však mohou všichni bez rozdílu.
Inzerujte na prémiových webech
Inzerujte na webech prémiových vydavatelů – bude to mít pozitivní vliv na vnímání vaší značky. Návštěvníci webových stránek s vysokou kredibilitou mají větší tendenci si zapamatovat značky, které na nich inzerují. Zahraniční studie ukazují, že umístění reklamy na webu prémiového vydavatele přispívá až trojnásobnému nárůstu hodnot, jako je oblíbenost značky, zvažování koupě a ochotu doporučit značku známému.
Robert Němec se nově jmenuje Robert Le Veneur
Majitel známé reklamní agentury RobertNemec.com přijal staré rodové příjmení Le Veneur. Robert Němec, marketér a majitel reklamní agentury, přijal nové příjmení a nyní se jmenuje Robert Le Veneur. Jméno pochází od jeho předků ze starého francouzského rodu, který přišel do českých zemí v 17. století, aby zde pečoval o opuštěné panství. Nejvíce působili Le Veneurové v Novém Studenci, což je ves na pomezí dnešní Vysočiny a východních Čech.
Facebook zavádí novou ochranu stránek před podvodnými recenzemi
Facebook spustil nové zásady pro zpětnou vazbu, které stanoví konkrétnější parametry toho, co je v rámci recenzí na Facebooku povolené. Cílem je, aby hodnocení vycházelo ze skutečných zkušeností uživatelů s firmou a zároveň se zabránilo podvodným a urážlivým recenzím. Nový proces má odhalit falešné a zavádějící recenze, omezit dosah těch, kteří hodnocení na Facebooku používají k poškození konkurence, a také zabránit lidem, aby se snažili systém podvést falešnými pozitivními recenzemi.
Facebook představil nové interaktivní možnosti VR světa
Facebook podniká další posun k metaverzu - nové kroky k větší interaktivitě svých prostředí virtuální reality. Nyní budete moci například pozvat přátele do prostředí Meta Horizon Home nebo vytvářet realističtější avatary. Prostor Horizon Home je první věc, kterou uvidíte, když si nasadíte náhlavní soupravu Meta Quest, a rovněž místo, kam se vracíte, když s průzkumem skončíte. Podpora interakce více lidí v aplikacích v rámci tohoto světa je nyní omezená. Aktuální verze v41 tak znamená krok směrem k dlouhodobé vizi Metaversa.
Udržitelné e-shopy mají velký potenciál
Většina zákazníků bere udržitelnost v úvahu, když jde nakupovat, ale očekávají, že odpovědnost za ni převezmou samy firmy, zaznělo na konferenci Udržitelnost v e-commerce. V České republice si údajně 81 % lidí uvědomuje klimatické změny, ale jen 8 % je připraveno vyvinout nějaké větší úsilí pro její zlepšení. Zajímavé ale je, že 50 % zákazníků je motivováno úsporou peněz. Celých 70 % českých zákazníků pak očekává, že firmy budou hybatelem proti klimatické změně.