Služba Google Ads oznámila tři změny ve způsobu aplikace automatických rozšíření. Jedná se o typ rozšíření reklamy, které se pro vaši reklamu vytváří dynamicky, když systém „předpokládá, že zlepší váš výkon“.
Co se v automatických rozšířeních Google Ads mění?
1: Automatická a manuální rozšíření mohou být zobrazena společně
Od poloviny března lze automatická rozšíření zobrazovat s ručně vytvořenými rozšířeními. Pokud jste tedy ručně vytvořili dva odkazy na podstránky, mohou PPC reklamy Google zároveň zobrazovat dva dynamické odkazy na podstránky, tedy celkem čtyři odkazy na podstránky.
2: Změny v reportingu
V nadcházejících týdnech bude Google Ads poskytovat přehled pro automaticky vytvářená rozšíření. Můžete je zobrazit v zobrazení tabulky na stránce Rozšíření.
3: Rozšíření je možné přidat na úrovni reklamní sestavy, kampaně nebo účtu
Od poloviny března se také odkazy na podstránky, popisky a strukturované úryvky z vyšších úrovní ve vašem účtu mohou zobrazovat s rozšířeními stejného typu z nižších úrovní.
Proč by vás tyto změny měly zajímat?
Google ve svém oznámení uvedl, že při čtyřech odkazech na podstránky mohou inzerenti zaznamenat o 20 % vyšší CTR. Jako vždy se výsledky budou lišit. Nezapomeňte tedy zkontrolovat údaje o výkonu vašich automatických rozšíření. Jakákoli rozšíření s nízkým výkonem můžete kdykoli pozastavit nebo odstranit.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com